عضو تیم فوتبال دختران: برای موفقیت در مسابقات کافا مصمم بودیم


عضو تیم فوتبال دختران: برای موفقیت در مسابقات کافا مصمم بودیم

تهران- ایرنا- عضو تیم فوتبال دختران زیر 15 سال ایران، گفت: برای موفقیت در تورنمنت کافا مصمم بودیم تا موجب سرافرازی ایران شویم.

«محدثه زلفی» پیراهن شماره ۶ تیم فوتبال دختران زیر ۱۵ سال را برتن می‌کند و در تورنمنت کافا به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات انتخاب شد.

تیم فوتبال دختران زیر ۱۵ سال از ۲۲ شهریور در این تورنمنت حضور یافت و توانست با سه برد برابر تیم‌های تاجیکستان، قرقیزستان و ازبکستان عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

«محدثه زلفی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص موفقیت تیم ایران و همچنین انتخابش به‌عنوان بهترین بازیکن تورنمنت، اظهار داشت: تورنمنت کافا از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و با عزمی قاطع توانستیم در کنار هم، نتیجه خوبی را کسب و کشورمان را سربلند کنیم.

وی افزود: در این مدت کادر فنی تلاش زیادی برای آماده‌سازی بازیکنان انجام داد تا با قدرت به مصاف حریفان برویم. اعضای کادر فنی، مواردی که برای بهبود سطح تیم نیاز بود را آموزش دادند. همچنین مسئولان فدراسیون نیز امکانات مناسب را در اختیار تیم گذاشته و از ما حمایت کردند.

زلفی یادآور شد: در دیدار با تاجیکستان ۲ بار دروازه حریف را باز کردم و یک پاس گل دادم. دیدار با قرقیزستان دشوار بود زیرا سطح فنی این تیم بالاتر از دیگر حریفان بود. خوشحالم که این تیم را نیز با یک گل شکست دادیم.

بهترین بازیکن تورنمنت کافا تاکید کرد: دیدار با ازبکستان که از امتیاز میزبانی سود می‌برد، اهمیت زیادی داشت و با برتری مقابل این حریف به جام قهرمانی رسیدیم.

وی ادامه داد: با تلاش کادر فنی و از خودگذشتی بازیکنان، عنوان بهترین بازیکن این تورنمت را کسب کردم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...