برگزاری کنگره ملی شهدا در تمامی استان‌های کشور تا سال 1400 


برگزاری کنگره ملی شهدا در تمامی استان‌های کشور تا سال 1400 

بندرعباس- ایرنا- رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور گفت: کنگره ملی شهدا تا سال 1400 در همه استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

سردار احمد حق طلب روز چهارشنبه در نشست ستاد کنگره ملی شهدای هرمزگان افزود: تاکنون در ۲۴ استان کشور کنگره ملی شهدا برگزار شده و تا پایان امسال نیز در استان‌های مرکزی، هرمزگان و بوشهر انجام می‌شود.

وی بیان داشت: مهمترین دغدغه ی رهبر معظم انقلاب برگزاری مطلوب کنگره‌های ملی شهداست که اجرای آن به‌عنوان یک سند معتبر برای نسلهای آینده به یادگار خواهد ماند.

اجرای ۱۵۰۰ طرح محرومیت زدایی درهرمزگان به نیت شهدا
استاندار هرمزگان نیز گفت: هزار و ۵۰۰ طرح اقتصادی و محرومیت زدایی تا پایان سالجاری به نیت شهدا در این استان اجرا می‌شود.
فریدون همتی افزود: هر طرح محرومیت زدایی به نیت یک شهید اجرا می‌شود که برخی از این طرح‌ها درهفته دولت امسال به بهره برداری رسید.
وی بیان داشت: کنگره ملی شهدای هرمزگان یک جریان فرهنگی مناسب برای ترویج روحیه ایثار و شهادت درجامعه است.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی برای هرمزگان مبارک است که باید تلاش کنیم تا تمامی قشرهای جامعه از آن بهره مند شوند.
همتی ادامه داد: اتکا بر فرهنگ فداکاری، ایثار و شهادت موجب شکوفایی استعدادهای مختلف در جامعه می شود که نیازمند چنین حرکت ارزشمندی در قابل برگزار کنگره شهدا هستیم.
وی یادآورشد: درسالحاری در تمامی برنامه ریزی ها و جهت گیری ههای حوزه های مختلف در هرمزگان موضوع مهم کنگره ۱۵۰۰ شهید مورد توجه قرار گرفته است.
کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان طبق برنامه اعلام شده در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دیماه امسال به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت