مصدومیت دو نفر در پی زلزله سروآباد


مصدومیت دو نفر در پی زلزله سروآباد

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان از مصدومیت دو نفر در پی زلزله شب گذشته سروآباد خبر داد و گفت: خوشبختانه تا کنون خسارت مالی و جانی جدی نداشته است.

محمد فلاحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پی زلزله شب گذشته سروآباد که طی دو مرحله رخ داد، دو نفر مصدم شدند که یکی از مصدومین به نام رامیار صارمی نژاد ۲۴ ساله در حین فرار دچار پیچ‌خوردگی در ناحیه ساق پای راست شده است و دیگری نیز ایران قادر مرزی ۳۷ ساله که به دلیل ترس دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، که هر دو نفر بعد از مراجعه به مراکز درمانی تحت مداوا قرار گرفتند و مرخص شده‌اند .

وی با بیان اینکه دیوار برخی از خانه های قدیمی در سرو آباد دچار ترک شده است، افزود: طبق بررسی های صورت گرفته این زلزله خسارت مالی چندانی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان بیان کرد: دهیاری های روستاهای سروآباد در آماده باش کامل به سر می برند و خطرات احتمالی را به فرمانداری سروآباد گزارش می دهند.

شب گذشته دو زمین‌لرزه به بزرگی ۴.۴ و ۳.۴ درجه در مقیاس ریشتر در شهرستان سروآباد اتفاق افتاد . زلزله اول راس ساعت ۲۳:۵۹ با ۴.۴ درجه در مقیاس ریشتر و زلزله دوم ساعت ۲:۱۷ دقیقه با ۳.۴ درجه در مقایس ریشتر رخ داد .


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط