معرفی استارتاپی برای بهترین خرید لوازم و تجهیزات پزشکی


امروز تصمیم گرفتیم یکی از بهترین استارت‌آپ‌های حوزه پزشکی را خدمت شما معرفی کنیم. برای این کار تا پایان نوشته را دنبال کنید. در بازار لوازم و تجهیزات پزشکی بسیاری از افراد در خرید به مشکل برمی‌خورند. چرا؟! چون این جنس کالاها با سلامتی انسان ارتباط مستقیم دارند و طبیعتاً پیدا کردن فروشنده‌ای که کاملاً […] نوشته معرفی استارتاپی برای بهترین خرید...

معرفی استارتاپی برای بهترین خرید لوازم و تجهیزات پزشکیمعرفی استارتاپی برای بهترین خرید لوازم و تجهیزات پزشکی
1+

امروز تصمیم گرفتیم یکی از بهترین استارت‌آپ‌های حوزه پزشکی را خدمت شما معرفی کنیم. برای این کار تا پایان نوشته را دنبال کنید.

در بازار لوازم و تجهیزات پزشکی بسیاری از افراد در خرید به مشکل برمی‌خورند. چرا؟! چون این جنس کالاها با سلامتی انسان ارتباط مستقیم دارند و طبیعتاً پیدا کردن فروشنده‌ای که کاملاً قابل اعتماد باشد بسیار سخت است.

از طرفی این روزها فروش الکترونیکی و فروشگاه‌های اینترنتی یکی از بهترین فضاها برای خرید هستند. در این فروشگاه‌ها علاوه بر مشاهده تمامی اطلاعات کالاها، قیمت آن‌ها را هم به لحظه می‌توان دید و این تا حد بسیار بالایی اطمینان از خرید را بالا می‌برد. خصوصاً اگر آن وبسایت نمادهای اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب کرده باشد.

اما بررسی‌های ما به کجا رسید؟!

ما بیش از ۲۰ فروشگاه اینترنتی را بررسی کردیم و با جمیع جهات به یک نام رسیدیم؛ فروشگاه اینترنتی برانکارد! اما چرا برانکارد را انتخاب کردیم؟!

برانکارد ویژگی‌هایی دارد که آن را کاملا منحصر به فرد کرده. برخی از آن‌ها به ترتیب زیر هستند:

۱. برانکارد جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی در این حوزه است و بیش از ۸۵۰ قلم کالا را پوشش داده است.

۲. در برانکارد، انواع تجهیزات پزشکی، لوازم مصرفی پزشکی، لوازم مادر و کودک، لوازم و تجهیزات نگهداری بیمار در منزل و …. دیده می‌شود.

۳. برانکارد این قدرت را دارد که به صورت عمده محصولات را خریداری کند و به همین جهت بسیاری از برترین برندهای این حوزه با آن همکاری می‌کنند. همین موضوع باعث شده در اکثر کالاها پایین‌ترین قیمت‌ها را داشته باشد.

به عنوان مثال مقایسه حدود ۸۰ قلم کالایی که هم در برانکارد و هم در دیجی‌کالا وجود دارد، این نتیجه را ایجاد می‌کند که به صورت میانگین قیمت‌های برانکارد ۲۰ درصد ارزان‌تر هستند.

۴. برانکارد اپلیکیشن اندروید هم دارد که از کافه بازار قابل دانلود است. از ۲۰ موردی که بررسی کردیم تنها ۳ مورد اپلیکیشن داشتند که برانکارد یکی از آن‌هاست.

۵. برانکارد یک پنل ویژه برای همکاران، مطب پزشکان، کلینیک‌های درمانی، آزمایشگاه‌ها و … دارد که پس از احراز هویت، پنل جداگانه به آن‌ها می‌دهد و قیمت‌هایی کاملاً متفاوت برای محصولات در نظر گرفته.

۶. برانکارد مشاوره رایگان تلفنی دارد. طبق تماس‌های ما مشخص شد که تیم پشتیبانی تلفنی آن‌ها کاملاً متخصص هستند و هر روز در ساعات اداری پاسخگو هستند.

۷. هزینه ارسال کالاها از برانکارد بسیار معقول است و در اکثر اوقات از هزینه‌های پستی هم پایین‌تر است.

۸.‌طبق بررسی‌ها برانکارد در قلب بازار پزشکی ایران قرار دارد. این استارتاپ در خیابان ولیعصر و تقاطع جمهوری قرار گرفته و طبیعتاً این یکی از مزایای برانکارد برای تأمین کالاهاست.

۹. جایگاه این وبسایت در بین وبسایت‌های ایرانی بر طبق معیارهای وبسایت جهانی الکسا کمتر از ۲۰۰۰ است و این برای کسب و کاری که هنوز دو سال از عمر آن نمی‌گذرد جزو نقاط قوت محسوب می‌شود.

۱۰. خرید از برانکارد بسیار ساده است و با کمترین اطلاعات ممکنه خرید انجام می‌شود. با بررسی‌های صورت گرفته تجربه‌ی خرید اینترنتی از برانکارد جزو ساده‌ترین‌ها و لذت‌بخش‌ترین‌ها قرار گرفت.

اما چند نقطه ضعف؛

۱. برانکارد هنوز اپلیکیشن ios ندارد.

۲. برانکارد در شبکه‌های اجتماعی خیلی فعال نیست و این جزو نقاط ضعف آن‌هاست.

۳. برانکارد هنوز سیستم پرداخت درب محل شهرستان‌ها را راه‌اندازی نکرده است.

در کل با بررسی‌های انجام شده برانکارد یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید لوازم و تجهیزات پزشکی است، هر چند هنوز برای توسعه مسیر بسیار طولانی‌ای را باید طی کند.

شما هم اگر خواستید خریدی در حوزه پزشکی انجام دهید، برانکارد یکی از بهترین پیشنهادها برای هر جای ایران است.

برای خرید تجهیزات پزشکی کلیک کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک