آیین اختتامیه نخستین جشنواره ادبی شعر نهال در فرهنگسرای مهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری موج، فرهنگسرای مهر همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛ آیین اختتامیه نخستین جشنواره ادبی شعر نهال را با نگاه ویژه به شعر انقلاب و با حضور حامد عسگری ، ارمغان بهداروند، غلامرضا طریقی، ابراهیم اسماعیلی طریقی و جمعی از شاعران جوان و علاقه مندان به شعر و ادب فارسی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای مهر، امیر ناصر مرادیان مدیر فرهنگی هنری منطقه نوزده و رییس فرهنگسرای مهر با اعلام این خبر گفت: جشنواره ادبی شعر نهال با هدف شناسایی و ایجاد انگیزه در شاعرانی که به تازگی قدم بر عرصه شعر و ادب فارسی گذاشته اند برگزار شد. در این جشنواره که در دو بخش شعر کلاسیک با موضوع آزاد و بخش ویژه با موضوع انقلاب اسلامی برگزار شد بنا داشتیم تا با نگاه ویژه به آرمانهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قدم های موثری در ترویج فرهنگ انقلابی گری برداریم.

مرادیان در ادامه افزود: آیین اختتامیه نخستین جشنواره شعر "نهال" با دریافت بیش از هشتصد اثر روز یکشنبه سی و یکم شهریورماه با حضور شاعران برجسته کشور و داوران جشنواره و نفرات برگزیده برگزار خواهد شد. همچنین در این برنامه قرارداد چاپ آثار نفرات برگزیده در بخش آزاد با انتشارات نظری به انجام رسیده و جوایز و تندیس جشنواره به نفرات برگزیده تقدیم خواهد شد.

رییس فرهنگسرای مهر در پایان با ابراز امیدواری نسبت به حضور فعال نوجوانان گفت: در این جشنواره تعدادی از کودکان و نوجوانان اشعار خود را به دبیرخانه ارسال کردند که آثار دریافتی شرایط حضور در بخش نهایی جشنواره را نیافتند اما به نظر می رسد توجه به این استعدادها می‌تواند بخشی از وظایف این جشنواره در سالهای آینده باشد.

علاقه مندان برای شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره می توانند به نشانی اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت واقع شده است.