اچ پی از دو مانیتور جدید با نمایشگر منحنی رونمایی کرد


اچ‌پی از دو مانیتور جدید S430c و E344c با نمایشگر منحنی فوق‌عریض رونمایی کرد که انتظار می‌رود به‌ترتیب اواسط آبان‌ماه و مهرماه به بازار عرضه شوند. اچ‌پی درکنار معرفی لپ تاپ اچ‌پی Elite Dragonfly با عمر باتری 24 ساعته، دو مانیتور جدید با نمایشگر منحنی معرفی کرد. مانیتور جدید HP S430c Curved Ultrawide مجهز به نمایشگر منحنی...

اچ پی از دو مانیتور جدید با نمایشگر منحنی رونمایی کرد
اچ‌پی از دو مانیتور جدید S430c و E344c با نمایشگر منحنی فوق‌عریض رونمایی کرد که انتظار می‌رود به‌ترتیب اواسط آبان‌ماه و مهرماه به بازار عرضه شوند.
اچ‌پی درکنار معرفی لپ تاپ اچ‌پی Elite Dragonfly با عمر باتری ۲۴ ساعته، دو مانیتور جدید با نمایشگر منحنی معرفی کرد. مانیتور جدید HP S430c Curved Ultrawide مجهز به نمایشگر منحنی مورب ۴۳/۴ اینچی با نسبت ابعاد ۳۲ به ۱۰ است که مشخصاتی معادل نمایشگرهای دوگانه‌ی مورب ۲۴ اینچی دارد.
نمایشگر 4K جدید اچ‌پی از با وبکم پاپ‌آپ و میکروفون از ویندوز هلو (Windows Hello) پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار Device Bridge اچ‌پی به کاربران امکان کنترل همزمان دو سیستم کامپیوتری را می‌دهد؛ درنتیجه کاربران می‌توانند تنها با استفاده از یک کیبورد و ماوس بین دو دستگاه مختلف، وظایف مختلفی ازجمله مشاهده، کپی و چسباندن را انجام دهند.
اچ پی از دو مانیتور جدید با نمایشگر منحنی رونمایی کرد
مانیتور جدید اچ‌پی S430c از پورت‌‌های DisplayPort، HDMI و چهار پورت‌ USB و دو پورت USB-C برای انتقال داده، تصاویر ویدئویی و حداکثر توان ۱۰۰ واتی برای شارژ موبایل پشتیبانی می‌کند. مانیتور جدید منحنی E344c نیز با نمایشگر منحنی مورب ۳۴ اینچی بسیار نازک به بازار عرضه خواهد شد. مانیتور جدید قابلیت چرخش، تیلت و تنظیم ارتفاع تا ۱۵۰ میلی‌متر را دارد.
مانیتور HP S430c Curved Ultrawide در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان‌ماه) با قیمت ۹۹۹ دلار و مانیتور HP E344c Curved در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) با قیمت ۵۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه