اقدام غیرانسانی و وحشیانه دو موتورسوار با سگ در خیابان! + فیلم


اقدام غیرانسانی و وحشیانه دو موتورسوار با سگ در خیابان! + فیلم

فیلم اذیت و آزار یک سگ در خیابان های چین به ویدئویی داغ در این کشور تبدیل شده است.

اقدام غیرانسانی و وحشیانه دو موتورسوار با سگ در خیابان! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام وحشیانه و غیرانسانی دو مرد موتورسوار اهل فوجیان چین در آزار و اذیت یک سگ به سوژه‌ای داغ در شبکه‌های اجتماعی چین تبدیل شد. ویدئویی که توسط راننده یک خودرو تهیه شده است این دو مرد موتورسوار را در حالی که یک طناب به گردن سگ بیچاره بسته‌اند و این حیوان را روی کف خیابان می‌کشند نشان می‌دهد.

بنا به گفته شاهدان عینی این اقدام وحشیانه این دو مرد حیوان آزار موجب جراحت دست و پای سگ و خونریزی این حیوان شد به‌طوری که در کف خیابان در مسیری که این سگ روی زمین کشیده شده بود رد خون دیده می‌شد. در حالی که هنوز هویت این دو نفر مشخص نشده است اما انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش شدید کاربران همراه شد. بسیاری از کاربران اعلام کردند در صورت شناسایی و مشاهده این دو مرد حیوان آزار به شدت با آنها برخورد خواهند کرد.

گفتنی است؛ در سال ۲۰۱۶ نیز راننده یک خودروی شاسی‌بلند که با کشیدن یک سگ در پشت ماشین خود مرگ دلخراش این حیوان را رقم زده بود توسط افراد خشمگین مورد حمله قرار گرفت.

انتهای پیام/

ویدئوی آزار و اذیت یک سگ به سوژه رسانه ها تبدیل شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در