حماسه دفاع مقدس برگرفته از حماسه امام حسین(ع) در کربلا است


حماسه دفاع مقدس برگرفته از حماسه امام حسین(ع) در کربلا است

فرمانده سپاه ناحیه بیجار بیان اینکه حماسه دفاع مقدس برگرفته از حماسه امام حسین(ع) در کربلا است افزود: امام حسین(ع) از ارزش ها دفاع کردند و رزمندگان ما نیز در دفاع مقدس...

فرمانده سپاه ناحیه بیجار بیان اینکه حماسه دفاع مقدس برگرفته از حماسه امام حسین(ع) در کربلا است افزود: امام حسین(ع) از ارزش ها دفاع کردند و رزمندگان ما نیز در دفاع مقدس برگرفته از حماسه امام حسین(ع) از ارزش ها و آرمان های نظام دفاع کردند .

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان سیدمرتضی میرآقایی امروز (پنج شنبه ، ۲۸ شهریور) در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان بیجار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به آغاز دهه پنجم از انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیشرفت کشور پس از انقلاب در عرصه های پیشرفت، عمران، فرهنگی، عملی و به ویژه عرصه دفاعی در منطقه و جهان چشمگیر بوده است .

وی با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس برگرفته از حماسه امام حسین(ع) در کربلا است افزود: امام حسین(ع) از ارزش ها دفاع کردند و رزمندگان ما نیز در دفاع مقدس برگرفته از حماسه امام حسین(ع) از ارزش ها و آرمان های نظام دفاع کردند .

فرمانده سپاه ناحیه بیجار با بیان اینکه ۱۱۵ مورد برنامه توسط کمیته های ۸ گانه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس در شهرستان بیجار برگزار می شود ، گفت: بخش اعظم این برنامه ها توسط سپاه بیجار در شهرها و روستاهای شهرستان بیجار برگزار می شود .

وی با اعلام اینکه از تعداد ۱۱۵ برنامه در شهرستان بیجار ۱۵ برنامه شاخص شهرستانی است، تصریح کرد: یادواره های شهدا، کارگاه های آموزشی، نشست های روشنگری برای بسیجیان و عامه مردم، گرامیداشت ها، مسابقات ورزشی و شب شعر دفاع مقدس از جمله این برنامه ها است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان بیجار برگزار می شود .

میرآقایی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس همه روزه میز خدمت با حضور شورای اداری شهرستان بیجار برگزار می شود ادامه داد: میز خدمت هر روزه در یک روستای شهرستان برای اطلاع از مشکلات مردم و دیدار مسئولین با مردم برگزار می شود .

وی با اعلام اینکه ۱۶ گروه جهادی در سال ۹۸ در محلات بیجار تشکیل شده و آموزش دیده اند ، خاطرنشان کرد: همچنین ۳۴ گروه جهادی محله محور یک روزه در قالب کلاس های آموزشی و لایه روبی قنوات و منابع آب و امورات کشاورزی در روستا ها حاضر شده اند .

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیجار در پایان یادآور شد: گروه جهادی اعزامی به مناطق محروم شامل ۲۷ خواهر و ۲۵ برادر است که از تاریخ ۲۳ شهریور ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز در روستاهای چشمه کاظم، نجف آباد، حصار سفید و نوبهار مشغول خدمت رسانی هستند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟