استقبال خواهران از برنامه های تابستانه کانون «شهید محمدعلی فراحی» شیراز


استقبال خواهران از برنامه های تابستانه کانون «شهید محمدعلی فراحی» شیراز

قاسمی نژاد با اشاره به استقبال خواهران از برنامه های تابستانه کانون «شهید محمدعلی فراحی» شیراز، گفت: برنامه ها در گروه های سنی مختلف به ویژه برای خواهران شهرک امام حسین (ع) اجرا شد.

«زهرا قاسمی نژاد» ضمن تشریح برنامه های اوقات فراغت تابستان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه های مختلفی در موضوع های متنوع برای گروه های سنی مختلف برنامه ریزی شد که با توجه به اینکه پایگاه مقاومت بسیج مسجد نیز فعالیت دارد، به صورت مشترک به مرحله اجرا درآمد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید محمدعلی فراحی» مسجد «جامع شهرک امام حسین (ع)» شیراز افزود: کلاس های قرآنی کانون که معمولا بیشترین مخاطب را دارد، در رشته های حفظ، روخوانی، تجوید و تفسیر برگزار شد که با ختم قرآن کریم توسط شرکت کنندگان در کلاس ها همراه بود.

این فعال فرهنگی با اشاره به اجرای طرح «چهره به چهره»، ادامه داد: 6 حلقه از بزرگسالان و نوجوانان عضو کانون در قالب طرح «چهره به چهره» تشکیل شده است که برنامه های ویژه خود را در طول سال اجرا می کند و محدود به تابستان نیست.

قاسمی نژاد با اشاره به برگزاری کلاس های هنری در طرح تابستانه کانون «شهید فراحی»، گفت: در رشته های نقاشی و هنرهای دستی کارگاه های آموزشی برگزار شد و کلاس هایی نیز با موضوع های تقویتی درس های زبان انگلیسی و ریاضی، چرتکه، مهدویت، بصیرتی و اخلاقی همراه با اردو های درون و برون شهری تشکیل شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!