اجرای برنامه های تابستانه کانون مسجد «معراج» نی ریز با رویکردی ورزشی و مهارتی


اجرای برنامه های تابستانه کانون مسجد «معراج» نی ریز با رویکردی ورزشی و مهارتی

مجتهدی با اشاره به اجرای برنامه های تابستانه کانون «معراج» نی ریز با رویکردی ورزشی و مهارتی، گفت: کلاس های ورزشی و مهارتی با استقبال اعضای کانون همراه بود.

«مجتبی مجتهدی» با تشریح برنامه تابستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: از خرداد ماه سال جاری برنامه های ثبت نام و کلاس های اوقات فراغت کانون برای اجرا در مسجد «معراج» برنامه ریزی و در قالب رشته های مختلف قرآنی، ورزشی و مهارتی اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد «معراج» شهرک «شهید رجایی» شهرستان نی ریز با اشاره به برنامه های ورزشی، افزود: برنامه های ورزشی مسجد در رشته های استخر، دوچرخه سواری، شنا، فوتبال در روز های زوج و کوهنوردی در روز های جمعه برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزش قرآن در رشته های مختلف، ادامه داد: در روز های یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا جلسه هفتگی قرآن در منازل اطراف مسجد برگزار می شود که در ماه محرم با نوحه خوانی و سینه زنی همراه است.

مجتهدی با اشاره به اجرای برنامه هایی با رویکرد مهارتی، یادآور شد: کلاس های امداد و نجات یکی از برنامه های تابستانه کانون مسجد «معراج» شهرستان نی ریز بود که طی 10 جلسه ویژه برادران برگزار و در پایان جلسات به شرکت کنندگان مدرک مقدماتی امداد و نجات اعطا شد.

وی همچنین از برپایی اردوی تفریحی اعضای کانون در منطقه تفریحی «پهنابه» خبر داد و گفت: در قالب این اردو اختتامیه اوقات فراغت کانون هم برگزار شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...