صدای اعتراض خرید جدید استقلال درآمد ؛ این مدلش را ندیده بودیم!


مسعود ریگی به شدت از نیمکت نشینی‌اش غمگین است و در محفلی خصوصی گفته یکی از راه نرسیده فیکس می‌شود و بازی می‌کند. حالا که موقعیت برای بازی ما فراهم شده باز هم نیمکت‌نشین می‌شویم. نوشته صدای اعتراض خرید جدید استقلال درآمد ؛ این مدلش را ندیده بودیم! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

صدای اعتراض خرید جدید استقلال درآمد ؛ این مدلش را ندیده بودیم!

دلخوری مسعود ریگی از نیمکت نشینی در استقلال
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۹:۳۰
صدای اعتراض خرید جدید استقلال درآمد ؛ این مدلش را ندیده بودیم!

مسعود ریگی به شدت از نیمکت نشینی‌اش غمگین است و در محفلی خصوصی گفته یکی از راه نرسیده فیکس می‌شود و بازی می‌کند. حالا که موقعیت برای بازی ما فراهم شده باز هم نیمکت‌نشین می‌شویم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این روز‌ها گرچه در تصاویری که از تمرینات استقلال در کانال باشگاه منتشر می‌شود، بازیکنان شاد و خرم کنار هم تمرین می‌کنند و برای بازی‌ها آماده می‌شوند، اما در لایه‌های زیرین تیم برخی نفرات از شرایطی که در استقلال دارند چندان خوشحال نیستند. قطعاً هر بازیکنی برای پیشرفت راهی تیم بزرگ می‌شود و دوست دارد بازی کند، دیده شود و درباره اش حرف بزنند. برای همین هم شاید دو برابر قبل تلاش کند، اما زمانی که پیش‌بینی‌هایش نقش برآب می‌شوند سرخورده شده و دلسردی موجب تحلیل رفتن انگیزه‌هایش می‌شود.

مسعود ریگی یکی از این دست بازیکنان است. بازیکنی که بین همه فوتبالیست‌های لیگ برتر هجدهم بیشترین دقایق حضور در لیگ برتر در ترکیب شهرخودرو را داشت و در همه هفته‌های لیگ برتر برای تیمش به زمین رفته بود حالا در استقلال فقط ۳۶ دقیقه به زمین رفته است.

او در روز‌های گذشته پیش از بازی برابر نفت مسجدسلیمان وقتی متوجه شد به رغم مصدومیت فرشید باقری از ناحیه مچ پایش او باز هم در ترکیب تیم جایی ندارد، حسابی دمق شد! او پس از نیمکت‌نشینی در دیدار اول روبه‌روی فولاد از دقیقه ۵۴ که باقری مصدوم شد به میدان رفت و بازی خوبی هم از خود به نمایش گذاشت ولی باز هم در مسجدسلیمان ۹۰ دقیقه نیمکت‌نشین شد!

از نزدیکان به تیم و آن‌هایی که در یک هفته اخیر پای درد دل ریگی نشسته بودند، شنیدیم او به شدت از این وضعیت غمگین است و در محفلی خصوصی گفته

«یکی از راه نرسیده فیکس می‌شود و بازی می‌کند. حالا که موقعیت برای بازی ما فراهم شده باز هم نیمکت‌نشین می‌شویم. ما دو ماه تمرین کردیم، عرق ریختیم و تست بدنی دادیم که یکی از راه برسد برود توی ترکیب؟ وا… این مدلش را ندیده بودیم! پارسال این موقع ۲۷۰ دقیقه برای شهرخودورو بازی کرده بودم».

این شرایط درباره دو، سه بازیکن دیگر استقلال هم صدق می‌کند که این روز‌ها اصلاً از وضعیت خود در استقلال راضی نیستند.

خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن