یوشیدا از زیبایی شگفت‌انگیز جلوه‌های بصری بازی Ghost of Tsushima می‌گوید


یوشیدا از زیبایی شگفت‌انگیز جلوه‌های بصری بازی Ghost of Tsushima می‌گوید

رئیس استودیوهای جهانی سونی یعنی «شوهی یوشیدا» (Shuhei Yoshida) جلوه‌های بصری بازی Ghost of Tsushima را مورد تحسین قرار داده است. بازی Ghost of Tsushima یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های پیش روی سونی است که کمترین جزئیات و نمایش را از آن دیده‌ایم اما هرچه دیده‌ایم شگفت‌انگیز بوده است. این عنوان طی نمایش خود در E3 2018 به‌خاطر جلوه‌های بصری...

رئیس استودیوهای جهانی سونی یعنی «شوهی یوشیدا» (Shuhei Yoshida) جلوه‌های بصری بازی Ghost of Tsushima را مورد تحسین قرار داده است.

بازی Ghost of Tsushima یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های پیش روی سونی است که کمترین جزئیات و نمایش را از آن دیده‌ایم اما هرچه دیده‌ایم شگفت‌انگیز بوده است. این عنوان طی نمایش خود در E3 2018 به‌خاطر جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ی خود چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ هنری، مورد توجه قرار گرفت و حال به‌تازگی شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای جهانی سونی در این باره صحبت کرده است.

یوشیدا در گفت‌وگو با فامیتسو طی رویداد TGA 2019 این‌گونه جلوه‌های Ghost of Tsushima را مورد تحسین قرار داده است:

Ghost of Tsushima همچنین شگفت‌انگیز است. من تحت تأثیر گرافیک آن قرار گرفته‌ام. وقتی آن را بازی می‌کنم، آن‌قدر زیبا به نظر می‌رسد که از بازی کردن دست بر می‌دارم. این عنوانی است که زیبایی مناظر ژاپنی را دوچندان می‌کند. من مشتاق دیدن چنین صحنه‌های زیبایی هستم.

با توجه به نمایشی که در E3 2018 مشاهده کردیم، می‌توان با گفته‌های شوهی یوشیدا کاملاً موافقت کرد. البته همیشه این احتمال وجود دارد که بازی‌ها در زمان عرضه دچار افت گرافیکی شوند و مثال‌ها هم زیاد هستند، اما عناوین انحصاری سونی همواره از چنین اتفاقی دوری کرده‌اند و امید است که Ghost of Tsushima نیز از این قاعده پیروی کند.

Ghost of Tsushima هم‌اکنون بدون تاریخ انتشار مشخصی به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در دست توسعه قرار دارد ولی گزارشات و شنیده‌ها حکایت از این دارند که در نیمه‌ی اول 2020 روانه‌ی بازار خواهد شد.

یوشیدا از زیبایی شگفت‌انگیز جلوه‌های بصری بازی Ghost of Tsushima می‌گویدیوشیدا از زیبایی شگفت‌انگیز جلوه‌های بصری بازی Ghost of Tsushima می‌گوید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان