تیم فولاد اولین بردش را در مشهد مقدس کسب کرد


تیم فولاد اولین بردش را در مشهد مقدس کسب کرد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان اولین برد خود را در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کسب کرد.

به گزارش ایرنا تیم های شهرخودرو و فولاد جمعه شب در هفته چهارم لیگ برتر در مشهد مقدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولادی ها به پایان رسید.

جواد نکونام که از سه بازی قبلش تنها ۲ امتیاز کسب کرده بود امید بسیاری برای کسب اولین پیروزی خود آن هم در مشهد داشت که پریرا ارزوی این مربی جوان را برآورده کرد.

تیم شهر خودرو بعد از فصل فوق‌العاده‌ای که پشت سر گذاشت و سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را گرفت، در لیگ نوزدهم نیز شروع خوبی نسبت به تمام تیم‌ها داشته و توانست با ۲ برتری خارج از خانه برابر پیکان و ماشین‌سازی و شکست شاهین شهرداری بوشهر، با سه برد صدرنشین باشد که تیم فولاد نوار پیروزی های این تیم را پاره کرد.

بازی های خوب شهر خودرو در این فصل موجب شد تا بازی هاط خانگی این تیم با حضور هواداران بسیاری برگزار شود در این دیدار حدود ۱۵ هزار نفر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.

لوسیانو پریرا در دقیقه ۹۱ گل پیروری بخش بازی را برای فولاد به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا ابوالفضلی بود که حسین زیاری و علی بای او را همراهی می کردند.

سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده، سعید صادقی(۷۴- علیرضا اسدآبادی)، رضا صدری ، حسین مهربان(۶۵- سروش رفیعی) و یونس شاکری ترکیب تیم شهر خودرو را تشکیل می دادند.

همچنین شهاب گردان، ایوب والی، عارف آغاسی، فرزاد جعفری، وحید حیدریه، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، مهرداد هدایتیان(۶۸- امیرحسین باقرپور)، محمد قاسمی‌نژاد، روح‌الله سیف‌اللهی(۹۰- وحید نامداری) و لوسیانو پریرا برای فولاد به میدان رفتند.

۹۸۷۹/۶۰۶۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش