عملیات اجرایی پل ویسی گل زرد بهبهان با 41 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد


عملیات اجرایی پل ویسی گل زرد بهبهان با 41 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد

اهواز- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان از آغاز عملیات اجرایی پل ویسی گل زرد بهبهان با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد ریال خبر داد.

رضا رضایی روز جمعه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: منابع مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از این پل به صورت استانی تامین شده است.

وی ادامه داد: با احداث این پل، ارتباط روستایی ویسی بهشهر شهرویی در بهبهان تسهیل خواهد شد و با بهره برداری از آن، مسیر فعلی به طول ۱۲ کیلیومتر کاهش می یابد.

رضایی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود این پل طی یک سال آینده به بهره برداری کامل برسد تا شاهد افزایش ظریب ایمنی تردد در مسیرهای روستایی بهبهان باشیم.

اهمیت پروژه های راهسازی بهبهان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان جاده های شهرستان بهبهان که یکی از مسیرهای ورودی و خروجی به استان است را بسیار با اهمیت خواند و گفت: به همین منظور دولت توجه ویژه ای به توسعه و ایمن سازی جاده ها در این شهرستان دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا طی ماه های اخیر عملیات اجرایی مسیرهای آغاجاری به بهبهان- زیدون- گچساران- منصوریه و کارخانه آسفالت آغاز شده است.

این عضو شورای برنامه ریزی استان تصریح کرد: با تلاش هایی که صورت گرفته این پروژه ها هم اکنون از پیشرفت های فیزیکی قابل توجه ای برخوردار هستند که به مرور زمان به بهره برداری خواهند رسید.

رضایی تاکید کرد: در این بین نیز مشکلاتی وجود دارد که در تلاش هستیم با رفع آنها به پیشرفت و ادامه کار عملیات راه سازی در منطقه با جدیت بیشتری ادامه دهیم.

۶.۱ درصد از راه های برون شهری ۶.۷ از راه های شریانی و ترانزیتی و هفت درصد از راه های روستایی کل کشور در استان خوزستان قراردارد.

خوزستان ششمین استان کشور در طول راه های برون شهری (بدون راه های روستایی) و هفتمین استان کشور در میزان طول راه های شریانی و ترانزیتی کشور است.

۹۹۳۱/۶۰۶۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی