خودکشی هرساله بیش از 6 هزار کهنه سرباز آمریکایی


خودکشی هرساله بیش از 6 هزار کهنه سرباز آمریکایی

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: طبق آمار‌ها بین سال‌های 2008 تا 2017 هرسال بیش از 6 هزار کهنه سرباز آمریکایی خودکشی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از روزنامه نیویورک تایمز نوشت: طبق آمار‌ها بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ هرسال بیش از ۶ هزار کهنه سرباز آمریکایی خودکشی کردند.
پایگاه اینترنتی این روزنامه آمریکایی در گزارشی به قلم «جنیفر استینهائر» نوشت: طبق داده‌های آماری که دیروز (شنبه) توسط اداره امور کهنه سربازان آمریکا منتشر شد، میزان مرگ ناشی از خودکشی در میان کهنه سربازان تقریباً یک و نیم برابر میزان بقیه جمعیت آمریکا در سال ۲۰۱۷ بوده است. خودکشی هرساله بیش از 6 هزار کهنه سرباز آمریکایی
براساس آمارها، بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ هر سال بیش از شش هزار کهنه سرباز آمریکایی خودکشی کرده اند.
طبق آمار‌ها میزان خودکشی از سال ۲۰۱۴ تقریبا ۲۰ نفر در هر روز بوده است.
در ماه مارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا یک فرمان اجرایی برای کاهش میزان خودکشی با کمک سایر آژانس‌های فدرال- مانند وزارت کشاورزی در مناطق روستایی- صادر کرد تا وارد عمل شوند و به دولت‌های محلی، گروه‌های کهنه سربازان و سازمان‌های خدمات اجتماعی برای وارد عمل شدن فراخوان داد.
با تشخیص کهنه سربازانی که با انواع مشکلات منجر به خودکشی، مواجه هستند، این برنامه می‌تواند آن‌ها را به خدماتی که نیاز دارند، متصل کند و به آن‌ها در خدماتی مانند درمان، مراقبت‌های بهداشتی و نگهداری از حیوانات آن‌ها در زمانی که برای درمان سوء مصرف مواد مخدر رفته اند، کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان