5300 میلیون ریال به واحدهای فناور جهاد دانشگاهی لرستان اختصاص یافت


5300 میلیون ریال به واحدهای فناور جهاد دانشگاهی لرستان اختصاص یافت

با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری و به عنوان یکی از نتایج سفر اسفندماه سال گذشته جناب آقای دکتر ستاری معاون محترم علمی ریاست جمهوری به استان و بازدید از مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان مبلغ 5300 میلیون ریال تسهیلات به واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر سید علی نادر دهقانی رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان این موضوع و تأکید بر ضرورت حمایت همه سازمان‌های ملی و منطقه‌ای از جوانان متعهد و علاقمندی که با همه توان برای پیشرفت این کشور تلاش می‌کنند، گفت: پیرو سفر معاونت علمی ریاست جمهوری در سال گذشته و تصویب حمایت از واحدهای فناور مبلغ 5300 میلیون ریال تسهیلات کم بهره به واحدهای فناور جهاد دانشگاهی لرستان اختصاص یافت.

دکتر دهقانی با قدردانی از معاونین، مدیران و کارشناسان معاونت علمی که همکاری خوبی برای اعطای تسهیلات داشتند ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری این مبلغ به ۱۰ میلیارد ریال برسد.

وی هدف‌گیری جهاد دانشگاهی لرستان را در حوزه فناوری مبتنی بر نیازهای استان دانست و گفت: مدل عملیاتی و ظرفیت محوری که توسط جهاد دانشگاهی لرستان در حال اجراست توانسته اکوسیستم حوزه فناوری را سامان دهد و در حال حاضر بیش از ۴۰ واحد فناور و حدود ۲۰۰ نفر در این اکوسیستم با مراکز بزرگ داخل و خارج کشور کار می‌کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به قابلیت‌های نیروی انسانی استان لرستان گفت: به نظر می‌رسد به آسانی و با حمایت‌های ملی می‌توان بخش زیادی از مشکلات موجود بیکاری جوانان تحصیل کرده استان را با برنامه‌ریزی و هدایت در حوزه فناوری مرتفع کرد و این مهم در دستور کار جهاد دانشگاهی لرستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری