حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2


رسانه کلیک – بر اساس گزارش اخیر وب سایت معروف گیم رادار، به نظر می رسد مشابه نسخه اول سری رد دد، این بار هم شاهد حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2 خواهیم بود. هفته پیش بود که شرکت راک استار گیمز یکی از بزرگ ترین به‌روزرسانی های بازی رد دد ردمپشن […] نوشته حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2 اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – بر اساس گزارش اخیر وب سایت معروف گیم رادار، به نظر می رسد مشابه نسخه اول سری رد دد، این بار هم شاهد حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2 خواهیم بود.

حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2

هفته پیش بود که شرکت راک استار گیمز یکی از بزرگ ترین به‌روزرسانی های بازی رد دد ردمپشن 2 با نام Frontier Pursuits را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داد. بسته الحاقی‌ای که در کنار دیگر محتوای جدید خود، سه نقش جدید جایزه بگیر، تاجر و جمع کننده را به بخش چندنفره آنلاین این اثر اضافه و ماموریت ها و چالش های هیجان انگیزی را تقدیم بازیکنان کرد.

اما طبق گزارش تازه وب سایت مشهور گیم رادار و ادعای یکی از کاربران بازی، ظاهرا محتوای بسته Frontier Pursuits صرفا به موارد فوق ختم نشده و در پی انتشار این آپدیت موجودات زامبی مانند بسیار کمی به دنیای Red Dead Redemption 2 راه یافته اند. به طور دقیق تر، اخیرا یکی از کاربران بازی Red Dead Online، بخش چندنفره اثر رد دد ردمپشن 2، به طور ناگهانی در گوشه کنار بازی با موجود عجیب و غریبی روبه‌رو شده که بیش از هر چیزی، شبیه به زامبی هاست. این بازیکن مدعی است که این NPC جدید پس از عرضه به‌روزرسانی تابستانی بازی اضافه شده و پیش از این نه تنها او، بلکه هیچ کدام یک از بازیکنان نیز با چنین صحنه ای مواجه نشده بودند.

حال، با وجود اینکه به‌روزرسانی Frontier Pursuits هیچ ارتباطی با موجودات بیگانه و زامبی ها ندارد، اما بعید نیست که سازندگان با این اقدام غیرمنتظره، به آرامی زمینه را برای عرضه بسته الحاقی زامبی بازی آماده می کنند. جالب اینجاست این اولین باری نیست که گزارش ها از حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2 خبر می دهند. در همین رابطه، دو ماه پیش بود که یک فرد ناشناس به نقل از یکی از اعضای راک استار گیمز از ساخت و توسعه بسته‌ الحاقی جدید بازی با محوریت موجودات بیگانه خبر داد. به گفته این کاربر، داستان این دی ال سی درباره موجودات بیگانه و حتی زامبی ها است که مشابه بسته الحاقی Undead Nightmares نسخه اول مجموعه رد دد ردمپشن، حال و هوا و ظاهر دنیای بازی را تغییر می دهد (بیگانگان به بازی Red Dead Redemption 2 راه می‌یابند!).

حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2

حضور زامبی ها در بازی Red Dead Redemption 2

با همه این ها، شرکت راک استار گیمز هنوز این ادعاها را تایید و یا تکذیب نکرده که بدین ترتیب این گزارش در حد یک شایعه باقی می ماند. از طرفی، در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص داستان و محتوای بسته‌ الحاقی بعدی بازی Red Dead Redemption 2 در دست نیست.

بازی محبوب رد دد ردمپشن 2 در حال حاضر روی دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد. در رابطه با نسخه رایانه شخصی بازی بد نیست بدانید که شایعه های زیادی در زمینه عرضه این نسخه از بازی به گوش می رسد که متاسفانه هیچ کدام یک از آن ها توسط شرکت راک استار گیمز تایید نشده است. از این رو، در حالی که عرضه این عنوان روی پی سی همچنان مبهم است، اما با توجه به راه اندازی لانچر Rockstar برای رایانه شخصی، چندان دور از انتظار نیست که این نسخه در آینده نزدیک از راه برسد.

در پایان، دیدگاه شما در رابطه با ورود زامبی ها به دنیای Red Dead Redemption 2 چیست؟ به نظر شما، آیا این شایعه ها در نهایت به حقیقت می پیوندند؟ نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

Source: Push Square

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها