بزرگداشت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان


بزرگداشت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان

گروه اجتماعی ــ مسئول روابط عمومی سپاه لرستان گفت: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس بزرگداشت فرماندهان، پیشکسوتان و فرماندهان شهید دفاع مقدس را در برنامه‌های خود داریم.

بزرگداشت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس لرستانآیت دولت‌پور، مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، در تشریح برنامه‌های سپاه لرستان در هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار «ما پیروزیم» برگزار می‌شود.

وی «قدرت، توانمندی، اقتدار نیروهای مسلح» را شعار اولین روز از هفته دفاع مقدس ذکر کرد و افزود: رژه و نمایش توانمندی نیروهای مسلح اصلی‌ترین برنامه هفته دفاع مقدس در این روز است.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تقدیر از سربازان را برنامه دومین روز از هفته دفاع مقدس ذکر کرد و ادامه داد: برنامه‌های سومین روز هفته دفاع مقدس با شعار «رونق تولید، حمایت مردمی، خودباوری» برگزار می‌شود و در اجرای برنامه‌ها سعی بر توجه به رونق تولید ملی و اقتصادی با نگاه مدیریت انقلابی و جهادی خواهیم داشت.

دولت‌پور با اشاره به شعار چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان «بصیرت، دشمن‌شناسی، ولایتمداری و دفاع همه‌جانبه»، اضافه کرد: عطرافشانی گلزار شهدا و تکریم جانبازان و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در لرستان است و برنامه‌های روز پنجم هفته دفاع مقدس با شعار «معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی» برگزار می‌شود که حضور نیروهای مسلح را در نماز جمعه شهرهای مختلف استان خواهیم داشت.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر این‌که برنامه‌های ششمین روز از هفته دفاع مقدس با شعار «رزمندگان، حماسه‌آفرینان و جهادگران» برگزار می‌شود که مصادف با روز عملیات ثامن‌الائمه(ع) و شکست حصر آبادان است و در این روز تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس را خواهیم داشت. در آخرین روز از هفته دفاع مقدس بزرگداشت فرماندهان، پیشکسوتان و فرماندهان شهید دفاع مقدس را در برنامه‌های خود داریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟