نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری توان خود را به نمایش گذاشتند


نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری توان خود را به نمایش گذاشتند

شهرکرد- ایرنا- همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس، نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه توان زرهی و نظامی خود را با اجرای رژه به نمایش گذاشتند.

نیروهای مسلح استان در قالب گردان‌های نمونه سپاه قمر بنی هاشم(ع)، نیروی انتظامی، نیروی یگان ویژه پاسداران، بسیجیان، عشایری، واحدهای نمونه امدادی، نیروهای وظیفه، واحدهای موتوری، توپخانه، جنگ‌نوین و رزهی توان خود را به نمایش گذاشتند.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و ایثارگری رزمندگان اسلام برشمرد و تاکید کرد: این رشادت‌ها باعث سربلندی ایران در جهان شد و ایران را به عنوان یک کشور الگو تبدیل کرد.
سردار علی محمد اکبری در آغاز این رژه نظامی افزود: دفاع مقدس یک گنجینه بی پایان برای کشور است، چرا که در ۸ سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام ابهت پوشالی غرب و شرق را فرو ریختند.
به گزارش ایرنا، در ابتدای این آیین که امام جمعه شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری، اعضای شورای تامین و تعدادی از مسئولان استان حضور داشتند، مسئولان ارشد نظامی و اجرایی، فرماندهان و مسئولان استان به شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.
۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها