گفت‌وگو با علی جهانشاهی از کاسنی تا کانادا در سلول گفتگو


گفت‌وگو با علی جهانشاهی از کاسنی تا کانادا در سلول گفتگو

علی جهانشاهی طراحی صنعتی خوانده و در فضای کارتون فعالیت دارد. تصویرسازی می‌کند. چاقوهای خاص طراحی کرده و ساخته و به عنوان یک کار ویژه... ادامه مطلب... نوشته گفت‌وگو با علی جهانشاهی از کاسنی تا کانادا در سلول گفتگو اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

علی جهانشاهی طراحی صنعتی خوانده و در فضای کارتون فعالیت دارد. تصویرسازی می‌کند. چاقوهای خاص طراحی کرده و ساخته و به عنوان یک کار ویژه با قیمت ویژه‌تر می‌فروشد. دبیر سرویس طرح چند نشریه بوده و مدتی هم فروشگاهی داشته که ساخته‌های ابتکاری‌اش را در آن می‌فروخته. در حیطه صنایع دستی هم فعالیت می‌کند.

در قسمت دوازدهم «سلول گفت‌وگو» ببینید

به گزارش شیرین طنز، به نقل از اعتمادآنلاین، علی جهانشاهی طراحی صنعتی خوانده و در فضای کارتون فعالیت دارد. تصویرسازی می‌کند. چاقوهای خاص طراحی کرده و ساخته و به عنوان یک کار ویژه با قیمت ویژه‌تر می‌فروشد. دبیر سرویس طرح چند نشریه بوده و مدتی هم فروشگاهی داشته که ساخته‌های ابتکاری‌اش را در آن می‌فروخته. در حیطه صنایع دستی هم فعالیت می‌کند.

این موارد چیزهایی است که ما دیده ایم. معلوم نیست چه فعالیت‌های دیگری هم کرده یا می کند یا خواهد کرد. همان طور که مشاهده می‌شود، او از استعداد زیاد، رنج می برد. جهانشاهی ۸ سال برای درمان این استعداد به کشورهای بیگانه مهاجرت کرد اما بلافاصله فهمید جایی که رفته، مناسب استعدادهای زیادی که از آن‌ها رنج می‌برد، نیست.

این بود که عطای آنجا را به لقای همان جا بخشید و مثل فنر سر جای خودش برگشت. این شد که ما توانستیم در قالب سلول گفت‌وگو از او سوال‌هایی بپرسیم و او هم جواب‌هایی بدهد و ما هم برنامه ای از خودمان در کنیم. انتظار ندارید که همه چیز را همین جا بگویم؟

دعوت می کنم تا گفت‌وگوی ما را در سلول گفت‌وگو با او ببینید و بشنوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید