درگیری در تایباد یک کشته برجای گذاشت


درگیری در تایباد یک کشته برجای گذاشت

مشهد- ایرنا- درگیری مسلحانه بین دو گروه از افراد فعال در کار خرید و فروش سوخت در حوالی گذرگاه مرزی دوغارون شهرستان تایباد واقع در شرق خراسان رضوی امروز 31 شهریور یک کشته و پنج زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا از محل این حادثه، درگیری با سلاح گرم پیش از ظهر یکشنه بنا بر علتی نامشخص در محدوده گمرک دوغارون بین فروشندگان غیرقانونی سوخت رخ داد.

مجروحان این تیراندازی به بیمارستان خاتم الانبیاء تایباد منتقل شده‌اند. یک نفر از این افراد حین عملیات درمانی در بیمارستان جانباخت و مجروحی دیگر برای اقدامات درمانی به اتاق عمل منتقل شده است.

سه مجروح دیگر این درگیری مسلحانه نیز در اتاق مراقبتهای ویژه بیمارستان تایباد بستری هستند. وضعیت برخی از این افراد وخیم است.

با وجود حضور خبرنگار ایرنا در محل درگیری و بیمارستان و نیز تماس وی با مسئولان محلی هیچیک از آنان حاضر به پاسخگویی در این خصوص نشده و ارائه هرگونه توضیحی را به پس از جمع بندی موضوع موکول کرده‌اند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا، در پی این درگیری و انتقال مجروحان آن به بیمارستان خاتم الانبیاء تایباد برخی از اعضای خانواده افراد مجروح نیز با حضور در این مرکز درمانی فضا را تاحدودی ناآرام کرده‌اند.

مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد از سمت شرق و جنوب شرق با افغانستان هم مرز است.

گذرگاه مرزی و گمرک دوغارون تایباد در فاصله ۱۸ کیلومتری مرز افغانستان در زمینه صادرات، واردات، ترانزیت و مسافری فعال است.

۷۴۹۴/۱۸۵۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا