درخشان: جونیور حتی پاس دادن هم بلد نیست


درخشان: جونیور حتی پاس دادن هم بلد نیست

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «علیرضا بیرانوند» با مهار پنالتی استقلال به ستاره زمین تبدیل شد و توانست سه امتیاز شیرین را به حساب پرسپولیس واریز کند اما خرید برزیلی این تیم حتی پاس دادن هم بلد نیست.

حمید درخشان روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برد پرسپولیس در شهرآورد پایتخت اظهار داشت: برخلاف انتظار شهرآورد بدی را مشاهده نکردیم اما می‌شد این مسابقه با سرعت بالاتری برگزار شود؛ مربیان خارجی کمی ترسو بازی کردند.

وی ادامه داد: پرسپولیس این بازی را به خاطر بازیکنان با تجربه خود برد اما در مجموع انتظار از پرسپولیس بالاتر است و منتظر هستیم تا تیم «گابریل کالدرون» بازی متفاوت‌تری را ارائه کند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه داور کنترل این بازی را از دست داد و بازی پربرخورد شد. بازیکنان باید بدانند این شیوه هیچ کمکی به پیشرفت فوتبال ایران نمی‌کند.

کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس با اشاره به بهترین بازیکن شهرآورد اظهار داشت: بیرانوند باز هم ستاره مسابقه بود و سرنوشت بازی را رقم بزند.

وی با انتقاد از عملکرد جونیور تصریح کرد: از معمولی هم کمتر است و امیدوارم در نیم‌فصل او را از ترکیب خارج و فرد جدیدی را جایگزین کنند. این بازیکن حتی توان ارسال پاس‌های ساده را هم ندارد و خرید خوبی برای پرسپولیس نبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟