با زندگی روی ریل به شهر بهار نارنج سفر کنید


شیراز شهر عاشقانه های حافظ، شهرباغ های بهاری به قدری زیبا و دل انگیز است که با هر وسیله ای که به آن سفر کنید می تواند شیرین و خاطره انگیز باشد. سفر به شیراز از طریق جاده و اتوبوس، ریل و قطار و هواپیما امکانپذیر می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شیراز شهر عاشقانه های حافظ، شهرباغ های بهاری به قدری زیبا و دل انگیز است که با هر وسیله ای که به آن سفر کنید می تواند شیرین و خاطره انگیز باشد. سفر به شیراز از طریق جاده و اتوبوس، ریل و قطار و هواپیما امکانپذیر می باشد.

شیراز شهری در دل کوههای زاگرس محصور شده در باغ های سرسبز آمیخته با عطرشکوفه ها و بهارنارنج سالانه مقصد گردشگران داخلی و خارجی زیادی می باشد. با عبور از کوچه پس کوچه های شیراز در تاریخ قدم خواهید زد و حس زیبای هنر را با تمام وجود درک می کنید. با سفر به شیراز می توانید از جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و هنری این شهر دیدن کنید و لذت ببرید. می توانید با آثار شعرا و هنرمندان بنام ایرانی آشنا شوید و بر ایرانی بودن خود ببالید.
در سفر به شیراز می توانید از مناطق زیر دیدن کنید و خاطره سفری شگفت انگیز و دلنشین را به یادگار در ذهن خود حک کنید. در گشت و گذار شیراز باید طوری برنامه ریزی کنید که دیدن هیچ مکانی را از دست ندهید. تخت جمشید، باغ دولت آباد، بازار وکیل، مسجد نصیر الملک، معبد آناهیتا، دریاچه مهارلو، خانه زینت الملوک، مقبره کوروش، نقش رستم، تنگه بستانک، مقبره کمبوجیه، معبد زرتشت فقط بخشی از جاذبه های گردشگری شیراز است که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

با زندگی روی ریل به شهر بهار نارنج سفر کنید

برای سفر به شیراز و دیدن این همه زیبایی و شگفتی می توانید بنا به بودجه و سلیقه خود از انواع وسایل نقلیه استفاده کنید اما سفر با قطار به شیراز لطف خاصی دارد که فقط باید تجربه کنید. با خرید بلیط قطار از وب سایت های مجاز و مطمئن سفری ارزان و ایمن را تجربه خواهید کرد و در طول مسیر از تماشای جاده و مناظر اطراف لذت خواهید برد.

راه آهن شیراز با 500 کیلومتر خط اصلی در سال 1388 به بهره برداری رسید. در طول مسیر، قطار در ایستگاه های مرودشت، صفاشهر، سعادت شهر، اقلید و شهرضا توقف می کند. اگر از قطار تهران شیراز استفاده می کنید می توانید در طول راه از مسیر خود ح کافی ببرید. سفر با قطار مزایای زیادی دارد که درادامه به آن خواهیم پرداخت.

با زندگی روی ریل به شهر بهار نارنج سفر کنید

مزایای سفر با قطار

سفر با قطار می تواند مزیت های زیادی را نصیب مسافران کند. با خرید بلیط قطار شیراز در هزینه به طور چشمگیری می توان صرفه جویی کرد. با مراجعه به وب سایت های گردشگری معتبر می توانید انواع قیمت بلیط هواپیما شیراز را با قیمت بلیط قطار شیراز مقایسه کنید. در این صورت می توانید قیمت ها را مقایسه کنید. استفاده از وسیله نقلیه سریع، امن و راحت می تواند نظر شما را برای تجربه سفری پر از آسایش عوض کند. نرخ فروش بلیط قطار معمولا ثابت است بنابراین می توان برای سفر از مدتها قبل برای رزرو بلیط اینترنتی قطار شیراز اقدام کرد. استفاده از قطار می تواند به محیط زیست کمک بزرگی کند زیرا حجم تولید دی اکسید کربن قطار بسیار کمتر از دیگر وسایل نقلیه می باشد. در قطار لازم نیست تمام وقت روی صندلی بنششینید می توانید در راهروها قدم بزنید و یا سری به رستوران قطار بزنید.

با خرید بلیط قطار از سایت تیک بان امکان رزرو بلیط قطار قبل از سفر برای شما به آسانی فراهم است. تیک بان با ارائه انواع بلیط قطار به تمامی نقاط تحت پوشش می توانید از بلیط قطار ارزان برخوردار شوید و سفری اقتصادی و مقرون به صرفه هزینه کمتری برای سفر بپردازید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند