استقبال از محصولات مدیران خودرو به دلیل تامین قطعات و تحویل به موقع خودرو


استقبال از محصولات مدیران خودرو به دلیل تامین قطعات و تحویل به موقع خودرو

با وجود نوسان نرخ ارز، مدیران خودرو در تحویل خودرو به مشتریان و تامین قطعات خودروهای تولیدی خود موفق عمل کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مدیران خودرو، شرایط فعلی بازار خودرو به گونه‌ایی است که پیش‌بینی را سخت و گاهی غیرممکن می‌سازد، در شرایط فعلی برای تحلیل قیمت خودرو باید گفت که با توجه به نوسانات قیمت دلار و افزایش هزینه‌ها قیمت خودرو نوسانات بسیاری دارد.

این نوسانات تصمیم‌گیری را برای مشتریان سخت و پیچیده می‌کند و خودروسازان نیز تحت فشار زیادی قرار دارند. در این شرایط دولت محترم برای حمایت از تولید داخلی و اشتغال جا دارد تا حمایت‌ها و تمهیداتی داشته باشد.

اما آنچه مسلم است در شرایط فعلی که قیمت‌ها رشد چشمگیر داشته اکثر خریداران به دنبال شرایط اقساطی هستند؛ چرا که با توجه به شرایط تورمی باور دارند که مبلغ پرداخت اقساط سال‌های آینده با توجه به تورم نسبت به اقساط موجود به لحاظ ارزشی کاهش می‌یابد و از سوی دیگر دغدغه اصلی خریداران به جز از مساله شرایط فروش، خدمات پس از فروش و تامین قطعه می‌باشد که این روزها برای اکثر نمایندگی‌ها که واردات خودرو قطع شده سخت است، اما هنوز برخی خودروسازان که تولید دارند سعی در تامین مناسب قطعه یدکی در شرایط فعلی دارند که همین امر باعث شده بسیاری از خریداران خودروهای وارداتی توجه خود را به سمت چینی‌های مونتاژی مانند محصولات مدیران خودرو که در ایران دارای جوینت ونچر می‌باشند سوق دهد که به لحاظ تامین قطعات و تحویل خودرو خاطری آسوده داشته باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟