چهارمین مهار پنالتی بیرو بعد از رونالدو


علیرضا بیرانوند از جام جهانی 2018 تبدیل به دروازه بان پنالتی گیر شده است البته در برخی موارد هم بازیکنان حریف پنالتی هایشان را بیرون زده اند. در نیمه اول دربی شماره 90 استقلال مثل شهرآورد گذشته صاحب ضربه پنالتی شد و...

علیرضا بیرانوند از جام جهانی 2018 تبدیل به دروازه بان پنالتی گیر شده است البته در برخی موارد هم بازیکنان حریف پنالتی هایشان را بیرون زده اند. در نیمه اول دربی شماره 90 استقلال مثل شهرآورد گذشته صاحب ضربه پنالتی شد و این بار علی کریمی هافبک شماره 6 این تیم پشت ضربه ایستاد.


کریمی ضربه را به سمت راست بیرانوند زد اما دروازه بان پرسپولیس جهت توپ را تشخیص داد و پنالتی حساس و مهم بازی را گرفت و به نوعی نقش کلیدی را در موفقیت تیمش ایفا کرد. او از جام جهانی روسیه تا امروز پنج پنالتی مهم را گرفته یا به بیان بهتر دروازه اش را بسته نگه داشته است. اولین پنالتی اش را در جام جهانی و بازی ایران پرتغال از کریستیانو رونالدو گرفت. بعد از آن در جام ملت های آسیا 2019 و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل عمان پنالتی احمدمبارک کانو بازیکن حریف را گرفت.


او در فوتبال داخلی هم پنالتی های مهمی گرفته است. در دربی سال قبل و در اواخر نیمه اول فرشید اسماعیلی پنالتی اش را برابر بیرانوند از دست داد و در یک چهارم نهایی جام حذفی همین کار را مهدی کیانی کرد و توپ را به بالای دروازه زد.

چهارمین مهار پنالتی بیرو بعد از رونالدو

چهارمین مهار پنالتی بیرو بعد از رونالدو


شاید اما شاهکار بیرانوند امروز و در دربی شماره 90 رقم خورد چرا که در بازی کم موقعیت دو تیم و در حالی که یک گل می توانست نتیجه را به سود هر کدام از تیم ها رقم بزند استقلال صاحب پنالتی شد. علی کریمی پشت توپ ایستاد تا تیمش را پیش بیاندازد اما بیرانوند دست هافبک حریف را خواند و توپ را گرفت.

چهارمین مهار پنالتی بیرو بعد از رونالدو


شماره یک پرسپولیس علاوه بر مهار پنالتی در بازی تیمی هم نقش موثری داشت و با بازی با پای خوبی که داشت توانست مثل یک مدافع آخر عمل کند. علی بیرو با مهار یک پنالتی کلیدی به نوعی نفر اول دربی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل