توزیع کیف و لوازم تحریر با اولویت دانش آموزان نیازمند عضو کانون های مساجد 


توزیع کیف و لوازم تحریر با اولویت دانش آموزان نیازمند عضو کانون های مساجد 

محمد مهدوی، گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد و بنیاد احسان تهران کیف و لوازم تحریر با اولویت دانش آموزان نیازمند عضو کانون فرهنگی هنری مسجد توزیع می کند.

« محمد مهدوی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و از آنجایی که برخی خانواده ها توان خرید و تهیه کیف و لوازم تحریر برای فرزندان خود ندارند بنابراین کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد با همکاری بنیاد احسان تهران اقدام به تهیه و توزیع لوازم مورد نیاز دانش آموزان نیازمند کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد، افزود: از ۲ ماه قبل شروع کار تهیه لوازم تحریر شروع شد و تاکنون ۳۵۰ کیف مدرسه به همراه لوازم تحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
وی، با بیان این مطلب که هر کیف و لوازم داخل آن به ارزش ۲۵۰ هزار تومان است، ابراز داشت: اقلام داخل کیف ها شامل دفترچه مزین به عکس شهدا، خودکار، جعبه مدادرنگی، مداد و مداد رنگی قرمز، مداد پاکن، مدادتراش، خط کش و بسته فرهنگی است.
مهدوی، با اشاره به این که این اقلام بین دانش آموزان مقطع ابتدایی تا دبیرستان توزیع می شود، اظهار داشت: کیف ها و لوازم تحریر با اولویت دانش آموزان نیازمند عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در بین آنها توزیع می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت