آیت‌الله جنتی: دفاع مقدس نبود نمی‌توانستیم جنگنده آمریکا را هدف قرار دهیم


آیت‌الله جنتی: دفاع مقدس نبود نمی‌توانستیم جنگنده آمریکا را هدف قرار دهیم

هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری صبح امروز آغاز به کار کرد.

سرویس سیاسی فردا: افتتاحیه هفتمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (۲ مهرماه) با حضور اکثریت اعضای مجلس خبرگان برگزار شد.

به گزارش تسنیم، هفتمین اجلاسیه خبرگان امروز و فردا به کار خود ادامه می‌دهد و روز پنجشنبه اعضای این مجلس پس از تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی ریاست قوه قضاییه و حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه سخنرانان مدعو اجلاسیه خبرگان هستند.

آیت‌الله جنتی: دفاع مقدس نبود نمی‌توانستیم جنگنده آمریکا را هدف قرار دهیم

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: جنگ به ما اسلحه سازی و مقاومت را آموخت و اگر دفاع مقدس نبود نمی‌توانستیم جنگنده فوق پیشرفته آمریکا را هدف قرار دهیم.

به گزارش مهر، آیت‌الله احمد جنتی در هفتمین اجلاسیه خبرگان رهبری که صبح امروز (سه‌شنبه) در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) طی سخنانی، گفت: امسال یک سال خاصی است که با هیچ یکی از سال‌های قبل قابل قیاس نیست.

وی با اشاره به درپیش بودن اربعین حسینی، افزود: سال به سال به حضور و شکوه پیاده روی اربعین افزوده می‌شود، این پیاده روی نشانه وحدت جهان اسلام است. این مردم نشان دادند که عاشق امام حسین (ع) هستند و به انواع مختلف جان فشانی می‌کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام حسین (ع) برای زنده نگاه داشتن اسلام قیام کرد و همه چیز خود را در این راه داد، ایشان برای مقابله ظلم و ستم و نجات امت اسلام قیام کرد، آمریکایی‌ها باید درک کنند که در برابر اسلام، امام حسین (ع) و عاشورا نمی‌توانند بایستند.

آیت الله جنتی، مقاومت را محور اصلی دانست و گفت: امام حسین تسلیم نشد و به ما نشان داد در برابر ظلم و ستم نباید تسلیم شد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: تمام استکبار برای نابودی انقلاب ما متحد شده بودند در حالی که انقلاب ما نوپا و ما بی تجربه بودیم، جنگ پُر خسارت بود، اما برکات آن برای ایران بسیار بود و موجب شد در حوزه دفاعی به خود کفایی برسیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هیچ عقلی باور نمی‌کرد ما بتوانیم مقاومت کنیم و دشمن هم فکر می‌کرد یک هفته‌ای ایران را تصرف کند، اما به برکت رهبری امام (ره) و مقاومت ملت سرپا ماند.

آیت الله جنتی مقاومت را سیره همه انبیا و اولیایی الهی دانست و گفت: اگر دفاع مقدس نبود ما قدرت دفاعی پیدا نمی‌کردیم، جنگ به ما اسلحه سازی و مقاومت را آموخت و اگر دفاع مقدس نبود نمی‌توانستیم جنگنده فوق پیشرفته آمریکا را هدف قرار دهیم.

وی در ادامه به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اشاره و تاکید کرد: دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا تولید شکل نگیرد و نظام را ضعیف کنند، اما باید با تلاش و اتکا به توان داخلی تولید را رونق دهند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره با افزایش میزان نقدینگی در کشور، گفت: ۲ هزار میلیارد نقدینگی در کشور وجود دارد که باید این نقدینگی را به سمت تولید هدایت کرد، مردم نباید نا امید شوند، آن‌ها با مطالبه گری باید از مسئولان حل مشکلات کشور را بخواهند.

تکمیل می‌شود...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی