مساجد پیام ایثار و مقاومت را به سراسر ایران و جهان مخابره می‌کنند


مساجد پیام ایثار و مقاومت را به سراسر ایران و جهان مخابره می‌کنند

سردار حسن‌زاده با بیان‌اینکه مساجد، مرکز اصلی فعالیت پایگاه‌های بسیج هستند، گفت: اهالی مسجد باید متوجه نقش مهم خود در اقتدار سیاسی کشور در سطح جهان باشند و روحیه ایثار و مقاومت را در خود حفظ و تقویت کنند.

سردار «حسن حسن‌زاده» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تقویت جایگاه مساجد در اجرای برنامه های قرآنی، اظهار کرد: جلسات قرآنی باید در مساجد، منازل، تکایا و ادارات و هر مکان دیگری برگزار شود ولی مسجد، بهترین مرکز است ضمن اینکه نباید به روخوانی قرآن بسنده کرد بلکه باید مفاهیم و پیام های قرآن برای مردم به ویژه جوانان بیان شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: مساجد، مرکز اصلی فعالیت پایگاه های بسیج هستند و بسیجیان موظف شده اند قرآن را در راس برنامه های خود قرار دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج مروج فرهنگ مقاومت و ایثار است، تصریح کرد: پایگاه های بسیج مساجد پیام مقاومت را به سراسر ایران و جهان مخابره می کنند و بسیجیان در این عرصه پیشگام هستند همانطور که اکثریت شهدا و رزمندگان مدافع حرم، بسیجی و مسجدی هستند. هر قدر فرهنگ شهادت در کشور تقویت شود دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام می ماند.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه مسجدی ها و بسیجی ها در کنار سایر گروه های مردم اجازه کوچک ترین تعرضی به ایران اسلامی را نمی دهند، ابراز کرد: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر همین موضوع، مقتدرانه در مذاکرات با استکبار جهانی شرکت می کند. بنابراین اهالی مسجد باید متوجه نقش مهم خود در اقتدار سیاسی کشور در سطح جهان باشند و روحیه ایثار و مقاومت را در خود حفظ و تقویت کنند.

وی با اشاره به افزایش مجالس سوگواری حسینی در سراسر کشور در سال جاری نسبت به سال های گذشته، گفت: برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی در مساجد و تحت نظارت روحانیون مانع از دست اندازی دشمن یا سوءاستفاده آنان از این برنامه ها می شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان یادآور شد: تعامل بسیجیان با سایر فعالان مسجدی و با هدایت ائمه جماعات می تواند ضمن تقویت نقش این خانه های خدا در کشور، موجب ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و مقابله به آسیب های اجتماعی شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس