تحقق وعده مجازی وزیر ارتباطات


تحقق وعده مجازی وزیر ارتباطات

وعده مجازی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اتصال روستای «دره کل» به شبکه ملی اطلاعات عملی شد. محمدجواد آذری جهرمی، اسفندماه سال گذشته وعده داده بود تا شهریور 98، اهالی روستای «دره کل» از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا خواهند کرد که این وعده به گفته مدیرکل...

تحقق وعده مجازی وزیر ارتباطات
وعده مجازی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اتصال روستای «دره کل» به شبکه ملی اطلاعات عملی شد.
محمدجواد آذری جهرمی، اسفندماه سال گذشته وعده داده بود تا شهریور ۹۸، اهالی روستای «دره کل» از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا خواهند کرد که این وعده به گفته مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات تحقق پیداکرده است.
وعده وزیر ارتباطات در پاسخ به درخواست اسماعیل آذری نژاد معروف به روحانی قصه‌خوان مطرح شد. آذری نژاد، طلبه مشهوری است که در روستاها برای بچه‌ها کتاب قصه می‌خواند.
او اسفندماه سال گذشته در سفری که به روستای دره کل از توابع استان کهکیلویه و بویراحمد داشت به نقل از یک پیرمرد ساکن این روستا نوشت: «عملکرد روحانیت را نقد کرد، از اینکه روستا تلفن همراه آنتن نمی‌ده، گیرنده هاشون فقط سه شبکه می گیره شکایت کرد. گفتم مسئول نیستم و به‌ندرت مسئولی را دیده‌ام، گفت زبان که داری و من سکوت، چندی پیش معاون حقوقی رئیس‌جمهور به یاسوج آمد عشایر به استقبالش آمدند و صدها گلوله به افتخارش شلیک شد.»
آذری جهرمی هم در پاسخ به این توئیت با انتشار تصویری از وضعیت ارتباطات این روستا نوشت: «ممنونم که صدای مردم این روستا را شنیدی و منتقل کردید. بی‌زحمت از قول این آذری به آن‌ها بفرمایید تا شهریور ۹۸ اینترنت پرسرعت خواهند داشت.»
این وعده اکنون به گفته مهرداد ترابیان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات محقق شده است.
ترابیان در حساب کاربری خود در توییتر با هشتک «دسترسی همگانی» و با خطاب قرار دادن آذری نژاد نوشت: «الوعده وفا روستای دره کل امروز به شبکه ملی اطلاعات وصل شد. ممنونم که صدای مردم خوب دیارتان بودید.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی