فعالیت های کانون فاطمه ها با محوریت شعار « در کانون فاطمه ها هرگز طرحی 2 بار اجرا نمی کنیم » 


فعالیت های کانون فاطمه ها با محوریت شعار « در کانون فاطمه ها هرگز طرحی 2 بار اجرا نمی کنیم » 

فرزاد میرشکاری، گفت: فعالیت های کانون فرهنگی و هنری و کتاب خانه فاطمه ها با محوریت شعار « در کانون و کتاب خانه فاطمه ها هرگز طرحی را 2 بار اجرا نمی کنیم » برگزار می شود.

« فرزاد میرشکاری » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هدف اصلی کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان از انجام فعالیت های مسجد محور، تقویت خلاقیت و ایده پردازی در کودکان عضو کتاب خانه فاطمه هاست.
مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان، افزود: فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری با محوریت شعار « در کانون و کتاب خانه فاطمه ها هرگز طرحی را ۲ بار اجرا نمی کنیم » برگزار می شود.
وی، اظهار داشت: شاخص ترین ویژگی کانون و کتاب خانه فاطمه ها، مشارکت فعال اعضا در اجرای یکایک برنامه ها و فعالیت هاست.
میرشکاری، ابراز داشت: طبق روال سال های اخیر، در اول تیر امسال و پس از تعطیلی مدارس، اعضای فعال کتابخانه فاطمه ها دور هم جمع شدند تا با همفکری و مشارکت یکدیگر طرح ابتکاری را برای تابستان طراحی و تنظیم کنند تا همگی در اوقات فراغت تعطیلات تابستان مشغول اجرای آن شوند.
مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان، اظهار داشت: از اینرو در تابستان امسال، طرح جشنواره خوانش جمعی ۱۵ کتاب، پس از طراحی برای اجرا به اعضای کتابخانه معرفی شد.
وی، اضافه کرد: بر اساس این طرح اعضای کتاب خانه می بایست ۱۵ کتاب جدید را در ۲ رده سنی کودک و نوجوان انتخاب کرده و پس از مطالعه، کتاب ها دست به دست بین تمامی شرکت کنندگان در طرح به گردش در آید تا کلیه افراد آنها را مطالعه کنند.
میرشکاری، ادامه داد: هر شرکت کننده جشنواره خوانش جمعی ۱۵ کتاب، به مدت پنج روز فرصت داشت کتاب را مطالعه کرده و در اختیار نفر بعدی قرار دهد.
مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان، از برگزاری اختتامیه جشنواره خوانش جمعی ۱۵ کتاب خبر داد و افزود: در آخرین روز تابستان در همایشی گرم و صمیمی شرکت کنندگان در طرح، هرکدام یکی از ۱۵ کتاب را در ۵ دقیقه معرفی کردند.
وی، عنوان داشت: در انتهای این مراسم از طرف کتابخانه فاطمه ها با اهدای جوایزی از تمام شرکت کنندگان در این جشنواره کتاب خوانی تجلیل شد.
میرشکاری، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که این تابستان نیز تابستانی همراه با برنامه های فرهنگی و پربار برای بچه های روستا سپری شد و بچه ها در کتابخانه فاطمه ها طرحی را به اجرا در آوردند که خود مبتکر و تنظیم کننده آن بودند.
مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان، اضافه کرد: امسال طرح خوانش جمعی ۱۵ کتاب برتر اجرا شد و قطعا تابستان آینده طرحی تازه تر با رویکردی موثر تر در کتاب خانه فاطمه ها به اجرا در می آید.
وی، ادامه داد: بر این اساس شک ندارم که تمام اعضای فعال کانون فرهنگی هنری و کتاب خانه فاطمه ها، از همین حالا ذهنشان درگیر ارائه ایده، طرحی تازه و کارآمد برای تابستان سال آینده است که قطعا در اولین جلسه تیر سال ۹۹ ایده ای تازه در حوزه ترویج کتاب خوانی متولد می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته