برگزاری پلی آف عیار تیم‌ها را نشان می‌دهد


برگزاری پلی آف عیار تیم‌ها را نشان می‌دهد

افضل گفت: تیمی که برای قهرمانی بسته شده باشد باید با تمام توان کار کند.

برگزاری پلی آف عیار تیم‌ها را نشان می‌دهدعلی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضعیت تیم مس سونگون تا قبل از آغاز بازی‌های معوقه این تیم گفت: وضعیت مس سونگون بسیار خوب است. سرمربی قبلی این تیم تفکرات خاص خود را داشت و از زمانی که بنده به جای او سرمربی تیم شدم تفمکرات خودم را در تیم اجرا کردم و تا به امروز بازیکنان را توانستیم آماده مسابقات کنیم. امیدوارم که در نهایت بتوانیم با مس قهرمان لیگ شویم.

بیشتر بخوانید: چهار بازی حساس مس سونگون برای قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر فوتسال

او افزود: ما ۴ بازی عقب افتاده داریم که باید آن‌ها را برگزار کنیم و بازیکنانم آماده هستند. به غیر از سعید تقی زاده و مسلم اولاد قبا که مصدومان تیم هستند، سایر بازیکنان به این بازی می‌رسند. امیدوارم بازیکنان ملی پوش ما نیز بدون مصدومیت از رقابت های آستاراخان برگردند تا بتوانیم بازی‌های عقب افتاده خود را با قدرت برگزار کنیم.

اولاد قبا سه هفته دیگر به تمرینات اضافه می شود

سرمربی تیم مس سونگون گفت: سعید تقی زاده به علت مصدومیت بسیار شدیدی که دارد هنوز مشخص نیست چه زمانی به تیم اضافه می‌شود، اما به احتمال زیاد اواسط نیم فصل دوم بتواند ما را همراهی کند. مسلم اولاد قبا هم دوران نقاهت خود را می‌گذراند و به امید خدا تا ۳ هفته دیگر به تیم اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرا تیم‌های لیگ برتری را اعلام کرد

افضل گفت: ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم. بالاخره هواداران از ما توقع قهرمانی دارند و امیدوارم که بتوانیم با تیم مس سونگون قهرمان شویم و فصل بعد بتوانیم به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا صعود کنیم.

برگزاری پلی آف عیار تیم‌ها را نشان می‌دهد

برگزاری پلی آف عیار تیم‌ها را نشان می‌دهد

سرمربی تیم مس گفت: من با برگزاری پلی آف موافق هستم. پلی آف می‌تواند عیار تیم‌ها را نشان دهد. اینکه برخی از تیم‌ها می‌گویند ما تمام توان خود را برای نیم فصل دوم گذاشته ایم به نظر من بهانه است. تیمی که از اول برای قهرمانی بسته شده باشد نباید برگزاری لیگ یا پلی آف برای او فرقی کند.

افضل درباره این که آیا مس در نیم فصل دوم بازیکنی را به خواهد گرفت یا خیر گفت: فعلاً در دستور کار ما جذب بازیکن نیست، زیرا بازیکنان ما همگی خوب هستند و من کاملاً از تیم رضایت دارم و امیدوارم که بتوانیم با همین بازیکنان نتیجه خوبی را در پایان فصل کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: مرتضایی: رکورد یازده بازی بدون شکست برای فرش آرا فوق العاده است

او گفت: تیم ملی در روسیه بازی‌های بسیار خوبی برگزار کرده است و امیدوارم که از این دست بازی‌ها زیاد برگزار کنیم. تیم ملی فوتسال کشورمان امسال کار بسیار سختی را در جام ملت‌ها و همچنین جام جهانی دارد. همچنین تیم‌های شرکت کننده هم نسبت به دوره قبل بسیار پیشرفت کرده اند و شناخت خوبی از تیم ملی ما دارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...