راهنمای جامع خرید خط تلفن اینترنتی و سیپ ترانک


راهنمای جامع خرید خط تلفن اینترنتی و سیپ ترانک

تهران- خطوط تلفنی تلینا به شما امکان برقراری تماس های دو طرفه ورودی و خروجی را می دهد، تمامی خطوط به صورت 8 رقم و با سر شماره 9 در اختیار کاربران قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایه و اساس این خطوط از طریق بستر شبکه (اینترنت، اینترانت و ...) می باشد و در هر مکانی که امکان اتصال به اینترنت وجود داشته باشد، کاربران می توانند از این خطوط تلفنی استفاده کنند.

به هر تعداد که می خواهید تماس تلفنی همزمان داشته باشید

کاربران خطوط تلفنی تلینا به هر تعداد که بخواهند می توانند تماس های تلفنی همزمان داشته باشند. بر خلاف خطوط مخابراتی ثابت یا خطوط E1 که تعداد تماس ها و کانال ها بصورت پیش فرض، عددی ثابت بوده است و کاربران امکان تغییرات چندانی را در آن نداشتند، تلینا به شما این امکان را می دهد که با توجه به نوع نیازتان انتخاب کنید که به عنوان مثال از یک الی ۱۰۰ تماس همزمان داشته باشید و بوق مشغولی تلفن برای مشتریانتان به خاطره تبدیل شود.

در هزینه ها صرفه جویی کنید

در خطوط تلینا تعرفه مکالمه بسیار ارزانتر از آن چیزیست که تلفن های ثابت مخابرات در اختیارتان قرار می دهد. میزان صرفه جویی که در تلینا به ازای هر تماس اتفاق می افتد حداقل ۱۰ درصد می باشد. به بیان دیگر تعرفه مکالمه شما با این خطوط حداقل ۱۰ درصد ارزانتر از آن چیزیست که تا امروز می پرداخته اید. این موضوع مخصوصا برای مجموعه هایی که مراکز تماس بزرگی دارند می تواند ماهیانه چندین میلیون تومان صرفه جویی اقتصادی به همراه بیاورد و از هزینه های جاری مجموعه ها بکاهد. البته عدد ۱۰ درصد، حداقل صرفه جویی است که برای شما اتفاق می افتد، چون در پروموشن ها و فستیوال های فروش تلینا به میزان بیشتر هم می توانید تخفیف بگیرید. همچنین از طریق پنلی که در اختیارتان قرار می گیرد، امکان مدیریت هزینه ها و تراکنش های مالی برایتان مقدور است.

در هر نقطه از استانتان و به صورت همزمان مکالمه تلفنی داشته باشید

فرض کنید یک برند فروشگاهی دارای سه شعبه در نقاط مختلف شهر باشد، در این حالت به جای داشتن چند شماره تلفن مختلف می توان یک شماره واحد و مشخص داشت و تمامی فروشگاهها از این طریق تماس های تلفنی دو طرفه و همزمان راداشته باشند. در صورتی هم که یک مجموعه همانند شهرداری ها دارای مرکز تماس ویپ باشند از طریق اعلام یک شماره به تمامی شهروندان، می توانند تمامی واحد ها را به یکدیگر مرتبط کنند حتی در صورتی که واحدها در نقاط مختلفی از شهر یا استان باشند.

همیشه در دسترس باشید

راهنمای جامع خرید خط تلفن اینترنتی و سیپ ترانک

بسیاری از شرکت ها و مجموعه ها به دلیل داشتن تماس های تلفنی، افرادی را در سایر شیفت های کاری استخدام می کنند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای مشتریانشان باشند که این موضوع می تواند هزینه های زیادی را به شرکت ها بابت قبوض ماهانه آب و برق و گاز و همچنین حقوق پرسنل تحمیل کند. گاهی اوقات نیز تلفن ها به صورت خودکار به تلفن همراه یکی از پرسنل دایورت می شود که در ظاهر هزینه های گفته شده قبلی را پوشش می دهد اما به جهت دایورت تلفن دفتر به گوشی موبایل، به ازای تماس هر مشتری، هزینه زیادی بابت مکالمه به مجموعه ها تحمیل می شود. خط تلفن ویپ به دلیل بهره مندی از سیستم های مبتنی بر آی پی امکان استفاده و برقراری تماس تلفنی از طریق نرم افزار و اپلیکیشن را در اختیار شما قرار می دهد تا در هر جایی که حضور داشتید بتوانید با مشتریانتان در ارتباط باشید و هیچ تماسی از دست رفته نباشد.

هر جا که می روید خط تلفنتان را نیز با خود ببرید

یکی از مشکلاتی که تا به امروز صاحبین کسب و کارها را به دردسر می انداخت این بود که در طول عمر کسب و کارشان هزینه های زیادی را صرف تبلیغات برای شماره ای خاص می کردند و از آنجایی که محل کار به صورت استیجاری بوده و ناگزیر به ترک محل در موعد مشخصی هستند، تمامی اطلاعات تماس و سابقه آنها در این پروسه خاص از بین می رود و مجددا باید با صرف هزینه اقدام به چاپ کارت ویزیت، برشور، کاتالوگ و … کنند که هر یک از اینها هزینه های زیادی به همراه دارد، ضمن اینکه هر بار با انجام تغییرات، تعداد زیادی از مشتریان ریزش دارند و تمامی موارد گفته شده خسارات مادی و معنوی زیادی را در بر دارد. تلینا کوشیده تا از تمامی این خسارات ها جلوگیری کند. شما می توانید خط مخصوص به خود را داشته باشید و در هر نقطه از استانتان که می روید خطتان را نیز با خود ببرید و امکان مکالمه را در آنجا نیز داشته باشید.

تلینا، قابل استفاده برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی

بر خلاف روند معمول دریافت خطوط نسل گذشته (E1) که فقط اشخاص حقوقی امکان دریافت آن را داشتند، در اینجا تمامی افراد حقیقی و حقوقی به راحتی می توانند خط تلفن خودشان را دریافت و از آن استفاده کنند. به عبارت دیگر تمامی فروشگاهها، مراکز خرید، سازمانها، ارگانها و تمامی افراد جامعه امکان بهره مندی و استفاده از این خطوط را به میزان دلخواهشان دارند.

فعالسازی در کوتاه ترین زمان

کاربران تلینا بعد از استعلام خط تلفن و اطمینان از موجود بودن آن، می توانند اقدام به سفارش خط مورد نظرشان کنند. فعالسازی خطوط تلینا در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می پذیرد و در بازه ۲۴ الی ۴۸ ساعته، سرویس ها فعال و در اختیار کاربران قرار داده می شود.

فقط محدود به دستگاه تلفن نباشید

این امکان برای شما وجود دارد تا علاوه بر دستگاه تلفن رومیزی، از طریق نرم افزار های موجود و هدست نیز بتوانید از خطوط تلفنی استفاده داشته باشید. در این صورت افرادی که بصورت تلفنی اقدام به جذب مشتری می کنند علاوه بر داشتن تمرکز بیشتر در هنگام مکالمه، خستگی ناشی از نگه داشتن طولانی مدت تلفن را دیگر احساس نخواهند کرد. همچنین می توانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی تلفن همراه نیز تماس های تلفنی دو طرفه را برقرار کنید.

ویژگی های خط تلفن اینترنتی

قابلیت برقراری و دریافت تماس با هر شماره ای در هر نقطه از ایران و جهان

امکان انجام مکالمه توسط گوشی تلفن همراه به کمک اپلیکیشن

مکالمه بسیار با کیفیت بین تمامی اپراتور ها

امکان تخصیص هر تعداد خط تلفن در یک مکان به درخواست مشتری

هزینه مکالمه با تعرفه بسیار ارزان بین مشترکین درون شبکه در هر کجای کشور

تعرفه بسیار اقتصادی و پایین تر از تعرفه مخابرات

قابلیت جا به جایی خطوط بدون هیچ گونه وابستگی به مکان خاص

تلینا چیست؟

تلینا به عنوان اولین ارائه دهنده تخصصی سرویس های مخابراتی نسل جدید در سراسر کشور شروع به فعالیت کرد و در همین راستا اقدام به واگذاری سرویس هایی از جمله سیپ ترانک، سیپ یوزر و سرویس های ارزش افزوده مخابراتی نمود.
تلینا با بهره مندی از جدیدترین زیرساخت ها و فناوری ها، امکانات و ارزش افزوده های بسیار زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که در ادامه به بیان بعضی از مزایای آنها می پردازیم.

تلینا چه کاری انجام می‌دهد؟

تلینا مرجعی جهت معرفی و خرید سرویس‌های تلفنی مبتنی بر NGN می‌باشد. با کمک تلینا می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت‌ها، نحوه سرویس‌دهی‌، مزایا، معایب و … هر اپراتور را بررسی و مقایسه نموده و هوشمندانه خرید کنید.

در نهایت در تلینا می‌توانید اقدام به انتخاب و خرید سرویس مورد نظر نمایید. ما با بیش از ۷ هفت سال تجربه و سابقه در حوزه فنی و بازرگانی اپراتورهای ویپ کشور کنار شما هستیم تا تجربه خوشایندی از خرید و سرویس خود داشته باشید.

چرا تلینا را انتخاب کنیم؟

بدون شک این مهم غیر قابل چشم پوشی است که شماره تلفن باید یکبار انتخاب شود، تغییر شماره تلفن یا سرویس‌دهنده ضعف بزرگی برای کسب و کارها می‌باشد. پس بایستی اولین انتخاب، آخرین و بهترین انتخابتان باشد.

مجموعه تلینا تا کنون به چند صد کسب و کار مختلف سرویس ارائه نموده است بنابراین می تواند مشاور خوبی برای شما و انتخاب هایتان باشد. رضایتمندی و گسترش کسب و کار شما بزرگترین دستاورد ما خواهد بود. ما همواره آماده ارائه مشاوره به شما هستیم.

* این مطلب صرفا یک ریپورتاژ آگهی است و خبرگزاری مهر در مورد محتوای آن نظری ندارد.


به گزارش خبرگزاری مهر، پایه و اساس این خطوط از طریق بستر شبکه (اینترنت، اینترانت و ...) می باشد و در هر مکانی که امکان اتصال به اینترنت وجود داشته باشد، کاربران می توانند از این خطوط تلفنی استفاده کنند.

به هر تعداد که می خواهید تماس تلفنی همزمان داشته باشید

کاربران خطوط تلفنی تلینا به هر تعداد که بخواهند می توانند تماس های تلفنی همزمان داشته باشند. بر خلاف خطوط مخابراتی ثابت یا خطوط E1 که تعداد تماس ها و کانال ها بصورت پیش فرض، عددی ثابت بوده است و کاربران امکان تغییرات چندانی را در آن نداشتند، تلینا به شما این امکان را می دهد که با توجه به نوع نیازتان انتخاب کنید که به عنوان مثال از یک الی ۱۰۰ تماس همزمان داشته باشید و بوق مشغولی تلفن برای مشتریانتان به خاطره تبدیل شود.

در هزینه ها صرفه جویی کنید

در خطوط تلینا تعرفه مکالمه بسیار ارزانتر از آن چیزیست که تلفن های ثابت مخابرات در اختیارتان قرار می دهد. میزان صرفه جویی که در تلینا به ازای هر تماس اتفاق می افتد حداقل ۱۰ درصد می باشد. به بیان دیگر تعرفه مکالمه شما با این خطوط حداقل ۱۰ درصد ارزانتر از آن چیزیست که تا امروز می پرداخته اید. این موضوع مخصوصا برای مجموعه هایی که مراکز تماس بزرگی دارند می تواند ماهیانه چندین میلیون تومان صرفه جویی اقتصادی به همراه بیاورد و از هزینه های جاری مجموعه ها بکاهد. البته عدد ۱۰ درصد، حداقل صرفه جویی است که برای شما اتفاق می افتد، چون در پروموشن ها و فستیوال های فروش تلینا به میزان بیشتر هم می توانید تخفیف بگیرید. همچنین از طریق پنلی که در اختیارتان قرار می گیرد، امکان مدیریت هزینه ها و تراکنش های مالی برایتان مقدور است.

در هر نقطه از استانتان و به صورت همزمان مکالمه تلفنی داشته باشید

فرض کنید یک برند فروشگاهی دارای سه شعبه در نقاط مختلف شهر باشد، در این حالت به جای داشتن چند شماره تلفن مختلف می توان یک شماره واحد و مشخص داشت و تمامی فروشگاهها از این طریق تماس های تلفنی دو طرفه و همزمان راداشته باشند. در صورتی هم که یک مجموعه همانند شهرداری ها دارای مرکز تماس ویپ باشند از طریق اعلام یک شماره به تمامی شهروندان، می توانند تمامی واحد ها را به یکدیگر مرتبط کنند حتی در صورتی که واحدها در نقاط مختلفی از شهر یا استان باشند.

همیشه در دسترس باشید

راهنمای جامع خرید خط تلفن اینترنتی و سیپ ترانک

بسیاری از شرکت ها و مجموعه ها به دلیل داشتن تماس های تلفنی، افرادی را در سایر شیفت های کاری استخدام می کنند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای مشتریانشان باشند که این موضوع می تواند هزینه های زیادی را به شرکت ها بابت قبوض ماهانه آب و برق و گاز و همچنین حقوق پرسنل تحمیل کند. گاهی اوقات نیز تلفن ها به صورت خودکار به تلفن همراه یکی از پرسنل دایورت می شود که در ظاهر هزینه های گفته شده قبلی را پوشش می دهد اما به جهت دایورت تلفن دفتر به گوشی موبایل، به ازای تماس هر مشتری، هزینه زیادی بابت مکالمه به مجموعه ها تحمیل می شود. خط تلفن ویپ به دلیل بهره مندی از سیستم های مبتنی بر آی پی امکان استفاده و برقراری تماس تلفنی از طریق نرم افزار و اپلیکیشن را در اختیار شما قرار می دهد تا در هر جایی که حضور داشتید بتوانید با مشتریانتان در ارتباط باشید و هیچ تماسی از دست رفته نباشد.

هر جا که می روید خط تلفنتان را نیز با خود ببرید

یکی از مشکلاتی که تا به امروز صاحبین کسب و کارها را به دردسر می انداخت این بود که در طول عمر کسب و کارشان هزینه های زیادی را صرف تبلیغات برای شماره ای خاص می کردند و از آنجایی که محل کار به صورت استیجاری بوده و ناگزیر به ترک محل در موعد مشخصی هستند، تمامی اطلاعات تماس و سابقه آنها در این پروسه خاص از بین می رود و مجددا باید با صرف هزینه اقدام به چاپ کارت ویزیت، برشور، کاتالوگ و … کنند که هر یک از اینها هزینه های زیادی به همراه دارد، ضمن اینکه هر بار با انجام تغییرات، تعداد زیادی از مشتریان ریزش دارند و تمامی موارد گفته شده خسارات مادی و معنوی زیادی را در بر دارد. تلینا کوشیده تا از تمامی این خسارات ها جلوگیری کند. شما می توانید خط مخصوص به خود را داشته باشید و در هر نقطه از استانتان که می روید خطتان را نیز با خود ببرید و امکان مکالمه را در آنجا نیز داشته باشید.

تلینا، قابل استفاده برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی

بر خلاف روند معمول دریافت خطوط نسل گذشته (E1) که فقط اشخاص حقوقی امکان دریافت آن را داشتند، در اینجا تمامی افراد حقیقی و حقوقی به راحتی می توانند خط تلفن خودشان را دریافت و از آن استفاده کنند. به عبارت دیگر تمامی فروشگاهها، مراکز خرید، سازمانها، ارگانها و تمامی افراد جامعه امکان بهره مندی و استفاده از این خطوط را به میزان دلخواهشان دارند.

فعالسازی در کوتاه ترین زمان

کاربران تلینا بعد از استعلام خط تلفن و اطمینان از موجود بودن آن، می توانند اقدام به سفارش خط مورد نظرشان کنند. فعالسازی خطوط تلینا در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می پذیرد و در بازه ۲۴ الی ۴۸ ساعته، سرویس ها فعال و در اختیار کاربران قرار داده می شود.

فقط محدود به دستگاه تلفن نباشید

این امکان برای شما وجود دارد تا علاوه بر دستگاه تلفن رومیزی، از طریق نرم افزار های موجود و هدست نیز بتوانید از خطوط تلفنی استفاده داشته باشید. در این صورت افرادی که بصورت تلفنی اقدام به جذب مشتری می کنند علاوه بر داشتن تمرکز بیشتر در هنگام مکالمه، خستگی ناشی از نگه داشتن طولانی مدت تلفن را دیگر احساس نخواهند کرد. همچنین می توانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی تلفن همراه نیز تماس های تلفنی دو طرفه را برقرار کنید.

ویژگی های خط تلفن اینترنتی

قابلیت برقراری و دریافت تماس با هر شماره ای در هر نقطه از ایران و جهان

امکان انجام مکالمه توسط گوشی تلفن همراه به کمک اپلیکیشن

مکالمه بسیار با کیفیت بین تمامی اپراتور ها

امکان تخصیص هر تعداد خط تلفن در یک مکان به درخواست مشتری

هزینه مکالمه با تعرفه بسیار ارزان بین مشترکین درون شبکه در هر کجای کشور

تعرفه بسیار اقتصادی و پایین تر از تعرفه مخابرات

قابلیت جا به جایی خطوط بدون هیچ گونه وابستگی به مکان خاص

تلینا چیست؟

تلینا به عنوان اولین ارائه دهنده تخصصی سرویس های مخابراتی نسل جدید در سراسر کشور شروع به فعالیت کرد و در همین راستا اقدام به واگذاری سرویس هایی از جمله سیپ ترانک، سیپ یوزر و سرویس های ارزش افزوده مخابراتی نمود.
تلینا با بهره مندی از جدیدترین زیرساخت ها و فناوری ها، امکانات و ارزش افزوده های بسیار زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که در ادامه به بیان بعضی از مزایای آنها می پردازیم.

تلینا چه کاری انجام می‌دهد؟

تلینا مرجعی جهت معرفی و خرید سرویس‌های تلفنی مبتنی بر NGN می‌باشد. با کمک تلینا می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت‌ها، نحوه سرویس‌دهی‌، مزایا، معایب و … هر اپراتور را بررسی و مقایسه نموده و هوشمندانه خرید کنید.

در نهایت در تلینا می‌توانید اقدام به انتخاب و خرید سرویس مورد نظر نمایید. ما با بیش از ۷ هفت سال تجربه و سابقه در حوزه فنی و بازرگانی اپراتورهای ویپ کشور کنار شما هستیم تا تجربه خوشایندی از خرید و سرویس خود داشته باشید.

چرا تلینا را انتخاب کنیم؟

بدون شک این مهم غیر قابل چشم پوشی است که شماره تلفن باید یکبار انتخاب شود، تغییر شماره تلفن یا سرویس‌دهنده ضعف بزرگی برای کسب و کارها می‌باشد. پس بایستی اولین انتخاب، آخرین و بهترین انتخابتان باشد.

مجموعه تلینا تا کنون به چند صد کسب و کار مختلف سرویس ارائه نموده است بنابراین می تواند مشاور خوبی برای شما و انتخاب هایتان باشد. رضایتمندی و گسترش کسب و کار شما بزرگترین دستاورد ما خواهد بود. ما همواره آماده ارائه مشاوره به شما هستیم.

* این مطلب صرفا یک ریپورتاژ آگهی است و خبرگزاری مهر در مورد محتوای آن نظری ندارد.

کد خبر 4727812

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج