برنامه ویژه فایرفاکس برای استفاده از وی‌پی‌ان روی مرورگر وب


برنامه ویژه فایرفاکس برای استفاده از وی‌پی‌ان روی مرورگر وب

ایتنا - کمپانی موزیلا در راستای سیاست‌های جدید خود مبنی بر احیای برنامه Test Pilot به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از مرورگر پایدار فایرفاکس به آزمودن قابلیت‌های نسخه‌های بعدی این مرورگر بپردازید.

کمپانی موزیلا به‌تازگی و در راستای بازگشت از تصمیم خود مبنی بر پایان دادن به برنامه Test Pilot وی‌پی‌ان جدیدی را برای فایرفاکس عرضه کرد.

به گزارش ایتنا و به نقل از theinquirer، کمپانی موزیلا در راستای سیاست‌های جدید خود مبنی بر احیای برنامه Test Pilot به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از مرورگر پایدار فایرفاکس به آزمودن قابلیت‌های نسخه‌های بعدی این مرورگر بپردازید.

یکی از اصلی‌ترین این قابلیت‌ها عرضه وی‌پی‌ان است که می‌تواند منجر به رقابت عظیم وی‌پی‌ان های داخلی اپرا با این شرکت بشود. علاوه بر این قابلیت عرضه وی‌پی‌ان با سیاست‌های کلی فایرفاکس در رابطه با تبدیل‌شدن به یکی از مرورگرهای ایمن جهان مطابقت دارد. این قابلیت روی اد آن Test Pilot برای همگان عرضه شده است و مهندسان نیز به‌طور همزمان برای عملکرد بهینه این سیستم تلاش می‌کنند.
برنامه ویژه فایرفاکس برای استفاده از وی‌پی‌ان روی مرورگر وب

موزیلا در این رابطه می‌گوید: «یکی از یادگیری‌های اصلی از رخدادهای اخیر آن است که درخواست‌ها برای قابلیت‌های امنیتی در حال رشد است. شبکه خصوصی فایرفاکس افزونه است که روشی رمزگذاری شده و ایمن را به وب ارائه می‌دهند تا هر زمان و هر جا که از مرورگر فایرفاکستان استفاده می‌کنید از اتصال و اطلاعات شخصی‌تان محافظت شود.»

لازم به ذکر است که سرویس وی‌پی‌ان فایرفاکس توسط شرکتی به نام Cloudflare تأمین می‌شود. افزوده شدن وی‌پی‌ان مانند پر کردن قطعه گم‌شده از یک پازل است که همراه با عرضه نسخه پایدار Firefox Enhanced Tracking Protection می‌تواند اتصالی امن را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول