نمایشگاه شهدای اتوبوس سپاه در سنندج برپا شد


نمایشگاه شهدای اتوبوس سپاه در سنندج برپا شد

سنندج - ایرنا - همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت حوزه هنری استان کردستان و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان، نمایشگاه پوستر شهدای اتوبوس سپاه؛ در پردیس سینمایی بهمن سنندج بر پا شد.

رئیس حوزه هنری کردستان روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه به منظور همراهی و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان حادثه اتوبوس سپاه در جاده خاش و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و اعلام انزجار از این حرکت های ددمنشانه است.

امین مرادی با اشاره به اینکه سال گذشته در حادثه اتوبوس سپاه در جاده خاش ۴۰ نفر از جوانان مرزدار و غیور کشور شهید و مجروح شدند، افزود: هنرمندان گرافیست و برجسته کشور با هنر خود ۴۰ تابلوی گرافیکی را به یاد ۴۰ پاسدار شهید این حادثه به تصویر کشیده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات کور تروریستی فراوانی که بعد از پایان جنگ تحمیلی در نقاط مختلف کشور با حمایت کشورهای منطقه علیه فرزندان این مرز و بوم انجام می‌شود، گفت: حادثه دلخراش حمله تروریستی به اتوبوس سپاه نیز یکی از این اقدامات و توطئه های گروه‌های تروریستی بود.

رئیس حوزه هنری کردستان، دشمن شناسی و استکبار ستیزی را رمز مقاومت و پیروزی اعلام کرد و یادآور شد: ددمنشان در برابر مقاومت مردم به ترفندهای مختلفی روی می‌آورند و شناخت این ترفندها و مقابله تمام عیار با استکبار زمانه آمریکا مهمترین عامل پیروزی است که باید به آن توجه شود.

آثار گرافیکی به نمایش درآمده در نمایشگاه شهدای اتوبوس سپاه از امروز به مدت یک هفته در گالری سوره مهر پردیس سینمایی بهمن سنندج در ۲ نوبت صبح و عصر پذیرای بازدید علاقمندان است.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر