معاون سیاسی فرماندار همدان معرفی شد


در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ، فرماندار و کارکنان فرمانداری همدان از «علی اصغر ناظری پور» قدردانی و «محمدرضا پیرودین» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان معرفی شد.


به گزارش ایسنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی فرماندار همدان، گفت: هر چه داریم از دفاع مقدس است که مردم با پیروی از ولایت فقیه، ایثار و جانفشانی این انقلاب را حفظ کردند.

مصطفی آزادبخت ادامه داد: جایگاه فرمانداری همدان به عنوان فرمانداری مرکز استان بسیار حساس و مهم است که در راس آن فرمانداری توانمند، با تجربه و خبره قرار گرفته است.

وی افزود: برنامه توسعه سه ساله استان بر اساس قوانین بالادستی تدوین شده و ملاک ارزیابی عملکرد مدیران پیشبرد اهداف تعیین شده در این برنامه است.

آزادبخت بیان کرد: هر چه مدیران در توان دارند باید به کار گیرند تا رضایتمندی مردم را جلب کنند چرا که ایجاد نارضایتی در مردم خواست دشمن است.

وی با بیان اینکه امروز فرهنگ مقاومت ما برای دیگر کشورها الگو شده است، اظهار کرد: در وضعیت حساسی به سر می بریم اما جای نگرانی نیست چرا که دشمن را خوب می شناسیم و مردم در همه صحنه های حساس حضور موثر دارند.

معاون استاندار همدان عنوان کرد: تقویت دولت وظیفه همه ماست، نقد سازنده را می پذیریم اما تخریب حتی بطور ناخواسته ریختن آب به آسیاب دشمن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باید خدمت به مردم را اولویت کار بدانند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

فرماندار همدان نیز با بیان اینکه
تراز فرمانداری مرکز استان باید در جایگاه واقعی آن حفظ شود، گفت: با تلاش همکاران طی 10 ماهه گذشته بر اساس ارزیابی مرکز مدیریت عملکرد وزارت کشور با پایش 8 شاخص تخصصی، فرمانداری شهرستان همدان رتبه اول استان و رتبه 18 را در بین فرمانداریهای کشور کسب کرد.

حسین افشاری افزود: نگاه و افق پیش رو در شهرستان همدان بر اساس تاکید مدیریت ارشد استان تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و نشاط جامعه است.

وی بیان کرد: قدردان تلاشهای ارزنده ناظری پور در زمان تصدی معاونت سیاسی فرمانداری هستیم و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق داریم.

افشاری ادامه داد: پیرودین از نیروهای توانمند، برنامه محور و مجرب سازمان مدیریت استان بوده است که بی شک در ارتقاء جایگاه شهرستان می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا