انفجار در نزدیک دفتر کمپاین غنی در قندهار جان یک خبرنگار گرفت


انفجار در نزدیک دفتر کمپاین غنی در قندهار جان یک خبرنگار گرفت

بر اساس گزارش ها در نتیجه انفجار ماین جاسازی شده در نزدیکی دفتر کمپاین محمد اشرف غنی در ولایت قندهار چهار غیر نظامی بشمول یک خبرنگار محلی و یک کودک جان باخته اند. شب گذشت حوالی ساعت 08:00 در نتیجه انفجار یک ماین جاسازی شده در نزدیکی دفتر کمپاین تیم “دولت ساز” در ولایت قندهار چهار غیر نظامی بشمول یک کودک و خبرنگار محلی جان باخته و هفت تن...

انفجار در نزدیک دفتر کمپاین غنی در قندهار جان یک خبرنگار گرفت

بر اساس گزارش ها در نتیجه انفجار ماین جاسازی شده در نزدیکی دفتر کمپاین محمد اشرف غنی در ولایت قندهار چهار غیر نظامی بشمول یک خبرنگار محلی و یک کودک جان باخته اند.

شب گذشت حوالی ساعت ۰۸:۰۰ در نتیجه انفجار یک ماین جاسازی شده در نزدیکی دفتر کمپاین تیم “دولت ساز” در ولایت قندهار چهار غیر نظامی بشمول یک کودک و خبرنگار محلی جان باخته و هفت تن دیگر زخمی شده اند.

جمال ناصر بارکزی، سخنگوی پولیس قندهار می گوید: “دفتر کمپاین اشرف غنی در حوزه‌ی چهاردهم امنیتی شهر کندهار با یک ماینی که بر دیوار ساختمان نصب شده بود. هدف قرار گرفت. در نتیجه‌ی این رویداد، چهار غیر نظامی به شمول یک کودک جان باختند.”

آقای بارکزی در مورد جان باختن عبدالحمید هوتکی گرداننده‌ی برنامه های خبری رادیو هیواد در این انفجار چیزی نگفته است.

اما صدیق الله خلیق رئیس رادیو و تلویزیون هیواد در ولایت قندهار می گوید: “هوتکی حوالی ساعت ۷:۳۰ شب گذشته از دفتر به طرف خانه اش در حرکت بود که در اثر انفجار ماین جاسازی شده در نزدیکی کمپاین تیم دولت ساز، بشدت زخم برداشت و به بیمارستان منتقل گردیده بود که صبح امروز سوم میزان درگذشت.”

عبدالحمید هوتکی از سال ۲۰۱۴ بدینسو در رادیو و تلویزیون هیواد در بخش های مختلف کار می کرد.

هوتکی لیسانس از دانشکده حقوق و علوم سیاسی داشت و از وی هفت فرزند به جا مانده که یک دختر و شش پسر می باشد.

نی حمایت کننده ی رسانه های آزاد افغانستان از نهاد امنیتی می خواهد برای مصونیت رسانه ها و خبرنگاران به ویژه در زمان انتخابات توجه جدی داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل