اظهارات ضد و نقیض رئیس فدراسیون کوه نوردی و کمیته فنی درباره سقوط آرمان غیاثی، سنگ نورد 8 ساله


اظهارات ضد و نقیض رئیس فدراسیون کوه نوردی و کمیته فنی درباره سقوط آرمان غیاثی، سنگ نورد 8 ساله

این اتفاق جمعه هفته گذشته رخ داده بود.

طرفداری- جمعه هفته گذشته یک مسابقات سنگنوردی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در جریان این مسابقات یک پسر هشت ساله اصفهانی در حین مسابقه سقوط کرد و به دلیل نبود تشک کافی، صدمه جدی دید. نام این پسر سنگنورد آرمان غیاثی است که اکنون وضعیت خوبی را پشت سر نمی گذارد و در کماست. این کودک در اول مهر باید سر کلاس دوم دبستان حضور می داشت اما با آسیب شدیدی که دید اکنون در کما قرار دارد.

به گزارش ایسنا، بلافاصله بعد از انتشار این خبر وزیر ورزش با خانواده این کودک هشت ساله تماس می گیرد و با پدر آرمان غیاثی صحبت کرده و ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای این کودک ورزشکار، دستور پیگیری علت حادثه را صادر می کند.

رضا زارعی رئیس فدارسیون کوه نوردی در گفتگویی با یکی از رسانه ها بیان می کند که پس از پس از اطلاع از این اتفاق، هیأت استان را مأمور کردیم تا علت این حادثه را دقیق بررسی کرده و گزارش خود را به فدراسیون ارسال کند.

همچین او در پاسخ به این سوال خبرنگار که گفته می‌شود طناب یا تشک استاندارد نبوده است، پاسخ داد:

رشته سرطناب ربطی به تشک ندارد بلکه به طناب ارتباط دارد، برخی می‌گویند این کودک در انداختن طناب خود دچار اشتباه شده و برخی می‌گویند طناب استاندارد نبوده است.

اما در نشست مقدماتی کمیته فنی که در هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان اصفهان برگزار شد یکی از عوامل مهم را کمبود و غیر استاندارد بودن تشک دانستند.

اظهارات ضد و نقیض رئیس فدراسیون و کمیته فنی در حالی رخ داده که وزیر ورزش دستور پیگیری برای مشخص شدن علت حادثه را داده است و کماکان نتیجه نهایی اعلام نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان