نشست بصیرتی در کانون پلک علیا امام سجاد(ع) آمل برگزار می شود


نشست بصیرتی در کانون پلک علیا امام سجاد(ع) آمل برگزار می شود

نشست بصیرتی با محوریت خطبه امام سجاد(ع)، امشب (چهارشنبه 3 مهر)همراه با سخنرانی امام جماعت مسجد در کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) پلک علیا آمل برگزار می شود.

«سید یحیی حسینی مهر»، امروز (چهارشنبه 3 مهر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(علیه السلام) پلک علیا آمل در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های متنوعی را برگزار می کند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(علیه السلام) پلک علیا آمل اظهار کرد: برنامه های ویژه ای در ولادت و شهادت امام چهارم در این کانون، اجرا می شود چرا که نام کانون و مسجد، مزین به نام پیام آور کربلا است.

وی بیان کرد: نشست بصیرتی با محوریت خطبه امام سجاد(علیه السلام)، امشب (چهارشنبه 3 مهر) بعد از نماز مغرب و عشا همراه با سخنرانی حجت الاسلام «احمد غلامی»، امام جماعت مسجد در کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(علیه السلام) پلک علیا آمل برگزار می شود.

حسینی مهر ابراز کرد: روضه خوانی و مداحی درباره زین العابدین(علیه السلام) از برنامه های تدارک دیده شده امشب است.

وی با اشاره به اجرای طرح تلاوت نور در کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(علیه السلام) پلک علیا آمل، گفت: خواندن زیارت عاشورا یکی از برنامه های این کانون در ماه محرم و صفر به شمار می آید.

حسینی مهر به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: همایش پیاده روی خانوادگی از ساعت 11-8 (جمعه 5 مهر) همراه با تجلیل از جانبازان و خانواده شهدا به همت این کانون، انجام خواهد شد.

وی با اشاره به دعوت شدن مسئولان شهرستان آمل برای این همایش، اظهار کرد: فضاسازی محیط کانون و مسجد با موضوع دفاع مقدس از برنامه های دیگر کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(علیه السلام) پلک علیا آمل است.

حسینی مهر بیان کرد: کلاس های قرآن، احکام و ورزش از جمله برنامه های اوقات فراغت این کانون در تابستان سال جاری بود که با استقبال خوب علاقه مندان، روبرو شد.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان