گروه‌های سیاسی تنها به کسب مناصب سیاسی نیندیشند


گروه‌های سیاسی تنها به کسب مناصب سیاسی نیندیشند

حجت الاسلام خوشکار از گروه‌های سیاسی خواست رونق تولید را جزو برنامه‌های خود قرار دهند و تنها به کسب مناصب سیاسی برای به دست آوردن قدرت نیندیشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام بهرامی خوشکار، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از رشد مدارس غیر دولتی و ایجاد فاصله طبقاتی در بین دانش آموزان گفت آمار نشان می دهد که بیشتر نفرات برتر آزمون های دانشگاه ها از طبقه برخوردار هستند.

وی به موانع رونق تولید در کشور می پرداخت، نبود عدالت آموزشی، عدم تناسب رشد رشته های دانشگاهی با نیاز کشور، بالابودن سود دلالی نسبت به سود تولید و عدم توازن ارزشگذاری بین کالاها و خدمات را از موانع رونق تولید در کشور بر شمرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، خواستار بهادادن به کسانی شد که ثروت خود را وارد عرصه تولید می کنند و گفت نباید طوری باشد که افراد تمایل داشته باشند سرمایه خود را وارد عرصه های دلالی کنند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در خاتمه از گروه های سیاسی خواست رونق تولید را جزو برنامه های خود قرار دهند و فقط به کسب مناصب سیاسی برای به دست آوردن قدرت نیندیشند./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی