عامل اخراج برانکو از الاهلی ؛ یک ستاره !


دو هفته از اخراج برانکو ایوانکوویچ از الاهلی عربستان می‌گذرد. نوشته عامل اخراج برانکو از الاهلی ؛ یک ستاره ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عامل اخراج برانکو از الاهلی ؛ یک ستاره !

عمر سوما قدرتمندتر از برانکو بود!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۵
عامل اخراج برانکو از الاهلی ؛ یک ستاره !

دو هفته از اخراج برانکو ایوانکوویچ از الاهلی عربستان می‌گذرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمتر کسی پیش بینی می‌کرد سرمربی موفق تیم پرسپولیس هفته چهارم لیگ عربستان را نبیند اما این اتفاق رخ داد و برانکو تنها سه ماه در جده دوام آورد. اخراج او در حالی صورت گرفت که تیمش از سه بازی نخست لیگ ۴ امتیاز کسب کرده بود و نمایش های تیمی نیز از کیفیت قابل توجهی برخوردار بودند. سوال اصلی این است که اصلی ترین عامل برکناری برانکو از الاهلی چه بود؟ اگرچه می‌توان به صبر پایین مدیران الاهلی اشاره کرد اما به نظر می رسد مسئله مهم تر، اختلاف نظر برانکو با بهترین بازیکن تیم، یعنی عمر سوما بوده است.

این دو از روزهای نخست سرمربیگری مرد کروات در این تیم به مشکل خوردند و مسئله اصلی نیز از قبل بازی برگشت با الهلال به وجود آمد.

بنابر آنچه که سرمربی سابق الاهلی دیروز نیز تایید کرده است ، پیش از بازی الاهلی – الهلال مهاجم گلزن اهل سوریه به برانکو گفت می خواهد تک مهاجم بازی کند اما برانکو بعد از شنیدن حرفهای او، سوما را نیمکت نشین کرد.او در این مسیر مدیر اجرایی باشگاه الاهلی را هم کنار خود می دید که از برانکو می خواستند بازیکن سالاری را در تیم الاهلی ریشه کن کند. (البته آنها سر حرف خود نماندند و کنار سوما ایستادند).
در بازی برگشت با الهلال برانکو تصمیم گرفت از زوج جانینی – الکسیچ استفاده کند و سوما را نیز در دقایق پایانی به جای هافبک هجومی تیمش به زمین آورد تا نشان دهد از موضع خود عقب نشینی نمی کند. در واقع عمر سوما که می خواست تک مهاجم بازی کند، در آن بازی تنها برای ۱۵ دقیقه و در شرایطی بازی کرد که دو مهاجم دیگر نیز کنارش حضور داشتند.

بعد از آن هم برانکو هیچ وقت به درخواست عمر سوما پاسخ مثبت نشان داد و همان رفتاری را به معرض نمایش گذاشت که هواداران ایرانی در پرسپولیس نیز از او دیده بودند. برانکو در این باره به رسانه های عربستانی گفته که از وضعیت رختکن تیم آگاه بوده و می دانسته که بعضی بازیکنان می خواهند همیشه بازی کنند.

نکته جالب این است که پس از اخراج برانکو، عمر سوما به آرزوی خود رسید و در بازی با الفتح به عنوان تک مهاجم در زمین حضور یافت و توانست گل هم بزند و البته به انتقاد شدید از برانکو نیز پرداخت. او با همراهی مدیری که قرار بود در پروژه جدید حامی سرمربی باشد جنگ را از سرمربی کروات برد تا به یکه تازی در الاهلی ادامه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند