بوسکتس:/ مسی تعیین کننده ترین بازیکن دنیاست


بوسکتس:/ مسی تعیین کننده ترین بازیکن دنیاست

از دیدگاه سرخیو بوسکتس مسی تعیین کننده ترین بازیکن دنیاست و غیبت او در بارسا محسوس خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته توانست با برتری 2-1 بر ویارئال شکست شنبه شب مقابل گرانادا را جبران کند اما لیونل مسی را از دست داد. مسی برای اولین بار در فصل جاری از ابتدا در ترکیب بارسلونا به میدان رفت و به دلیل مصدومیت بین دو نیمه تعویض شد. شرایط او برای بازی های پیش رو مقابل ختافه و اینتر نامشخص است.

بوسکتس:/ مسی تعیین کننده ترین بازیکن دنیاست

سرخیو بوسکتس هافبک ارزشمند بارسا در پایان بازی و در مورد وضعیت مسی گفت:« وقت نکردم با مسی صحبت کنم و دلیل واقعی تعویض او را هم نمی دانم. مسی تعیین کننده ترین بازیکن دنیاست و اگر مصدوم شده باشد، غیبت او محسوس خواهد بود. امیدوارم مشکل او جدی نباشد.»

برتری بر ویارئال:« بازی با گرانادا نمایش خوبی نداشتیم و برابر ویارئال باید حتما پیروز می شدیم. از آن بازی هایی بود که قطعا نباید در آن امتیاز از دست می دادیم. شاید بهترین نمایش ما هم نبود اما به عنوان یک تیم بهتر کار کردیم و به شایستگی پیروز شدیم.»

بوسکتس امسال رقیبی چون دی یونگ را در بارسا می بیند. او در مورد احتمال نیمکت نشین شدنش گفت:« علاقه ای به صحبت در مورد این مساله ندارم. زمانی که به مقطع دشوار فصل و بازی های بزرگ برسیم، همه چیز مشخص خواهد شد.»

بوسکتس:/ مسی تعیین کننده ترین بازیکن دنیاست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها