باور اعتقادی و انقلابی ملت ایران تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کرد


باور اعتقادی و انقلابی ملت ایران تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کرد

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده قرارگاه نجف اشرف غرب کشور گفت: باور اعتقادی، ارزشی و انقلابی ملت ایران تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کرد.

باور اعتقادی و انقلابی ملت ایران تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف غرب کشور امروز، 3 مهرماه در نشست خبری برگزاری رزمایش امنیتی محرم اظهار کرد: دفاع مقدس حادثه کم نظیر و در ابعادی بی‌نظیر در دنیا بود و یکی از افتخارات ملت ایران در طول تاریخ است.
وی با بیان شرایط آن زمان کشور و حجم اقداماتی که دشمنان ما در آن روز علیه ما برنامه‌ریزی کردند، افزود: آنچه که این تهدید بسیار سنگین را به فرصت تاریخی برای ملت ما تبدیل کرد باورها و اعتقادات دینی، ارزشی و انقلابی ملت ما بود.
سردار عظیمی تصریح کرد: با اراده ملت ایران در آن دوران دشمنان از تمام اهداف پیش‌بینی شده برعلیه ملت ایران ناکام ماندند و به هیچ یک از این اهداف نرسیدند.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف غرب کشور بیان کرد: وظیفه داریم تا دستاوردهای دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل کنیم که اگر فداکاری و از خودگذشتگی شهدا نبود سرنوشت کشور به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌‌خورد.
وی اظهار کرد: امنیت امروز کشور در شرایطی که مستکبران عالم در جهان ایجاد کرده‌اند همه به برکت خون شهدا است.
سردار عظیمی به برگزاری رزمایش امنیتی محرم قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: این رزمایش براساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف غرب کشور با اشاره به برگزاری این رزمایش در منطقه اورامانات به‌عنوان یکی از مناطق مأموریتی سپاه، نیروی زمینی و قرارگاه نجف گفت: چهارم مهرماه روز اصلی برگزاری رزمایش است و آن در منطقه اجرا خواهد شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج