آستارا نباید فقط اسم شهرستان بندری را یدک بکشد


آستارا نباید فقط اسم شهرستان بندری را یدک بکشد

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: شهرستان مرزی بندر آستارا، محل تلاقی تمدن ها است و نباید فقط اسم شهرستان بندری را یدک بکشد.

به گزارش ایسنا، آیت الله رسول فلاحتی در یادواره ۱۶۶ شهید گرانقدر شهرستان آستارا که در مسجد آبروان این بندر مرزی برگزار شد، با تأکید بر اینکه آستارا باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: این شهرستان با قرار گرفتن در نقطه ورودی کشورهای حوزه قفقاز در غرب گیلان به کشورمان یک نقطه با اهمیت است و در واقع باید گفت که این خطه محل تلاقی تمدن ها است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، خاطرنشان کرد: امروز ایران اولین سخن تمام سخنرانان دنیا شده است و هیچ کشوری نمی‌تواند از ایران مقتدر اسلامی انتظاری عمل یک طرفه و به دور از منطق داشته باشد.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه همه پایگاه‌های آمریکا در اقصی نقاط دنیا زیر نظر موشک های دوربرد ایران است، ادامه داد: جمهوری اسلامی حتی قبل از حرکت موشکی از جانب آنها توان مورد هدف قرار دادن پایگاه های آنها را دارد.

وی با بیان اینکه این توان ریشه در قدرت و اقتدار ایران اسلامی دارد، افزود: آمریکایی‌ها حیله گران دنیای معاصر هستند و نباید به اروپایی‌ها هم اعتماد کنیم.

آیت الله فلاحتی، اقتدار ایران را موضوعی قابل مذاکره ندانست و اضافه کرد: این انقلاب در سایه مردم انقلابی، ارزشی و ولایی از اقتدار ویژه‌ای در دنیا برخوردار است.

وی با اشاره به هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی توسط غیورمردان سپاه، از آن به عنوان یک کرامت نام برد و تصریح کرد: دنیای امروز با دیده احترام به ملت ایران نگاه می کند و ملت‌های آزاده تنها امیدشان به خداوند و ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به ۱۶۶ شهید شهرستان آستارا، خاطرنشان کرد: بندر مرزی آستارا باید با اتصال کریدور سبز شمال_جنوب مشکل اشتغال بسیاری از جوانان تحصیل کرده خود را حل کند، تأکید کرد: نباید نان و نمک بندر به مردم آستارا حاصلی نداشته و فقط اسم شهرستان بندر آستارا را یدک بکشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی