فرار موج‌سوار از حمله کوسه در آخرین لحظات + فیلم


فرار موج‌سوار از حمله کوسه در آخرین لحظات + فیلم

موج‌سواری که با نزدیک شدن یک کوسه جانش در معرض خطر قرار گرفته بود با هشداری که در آخرین لحظات با کمک پهپاد به او داده شد از این حادثه جان سالم بدر برد.

فرار موج‌سوار از حمله کوسه در آخرین لحظات + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، فرار یک موج‌سوار در آخرین لحظات از حمله غافلگیرانه کوسه را به تصویر می‌کشد. این موج‌سوار که با نزدیک شدن یک کوسه جانش در معرض خطر قرار گرفته بود با هشداری که در آخرین لحظات با کمک پهپاد به او داده شد از این حادثه جان سالم بدر برد.

" کریستوفر جوی" یک اپراتور آماتور پهپاد روز یکشنبه در سواحل نیوساوت ولز استرالیا در حال تمرین با یک پهپاد بود که ناگهان متوجه شد یک کوسه آرام آرام به این موج‌سوار نزدیک می‌شود. او بلافاصله پهپاد خود را در بالای سر موج‌سوار به پرواز درآورد و از طریق اسپیکر پهپاد او را از خطری که جانش را تهدید می‌کرد، مطلع کرد. در ابتدای ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که موج‌سوار در حالی که از این خطر بی‌اطلاع است در کنار ساحل خود را برای موج‌سواری آماده می‌کند. لحظاتی بعد و با قرار گرفتن پهپاد روی سرش در حالی که او از خطر آگاه شده بلافاصله با شنا کردن خود را به ساحل می‌رساند و کوسه نیز به داخل دریا باز می‌گردد.

گفتنی است؛ در حالی این موج‌سوار توانست از حمله احتمالی کوسه جان سالم بدر ببرد که از سال ۱۹۹۰ تا سال ۲۰۱۷ در سواحل نیوساوت ولز استرالیا ۱۲۸ مورد حمله کوسه به انسان ثبت شده است.

انتهای پیام/

اپراتور پهپاد جان موج سوار را نجات داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا