برگزاری گسترده مسابقه نقاشی دفاع مقدس در سطح جنوب کرمان


برگزاری گسترده مسابقه نقاشی دفاع مقدس در سطح جنوب کرمان

عادل امیری، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقه نقاشی به صورت گسترده در سطح جنوب کرمان در حال برگزاری است.

« عادل امیری » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقه نقاشی به صورت گسترده در سطح جنوب کرمان در حال برگزاری است.
مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت جنوب کرمان، افزود: در این مسابقه، ۶ طرح نقاشی با موضوع هایی نظیر امام خامنه ای( مدظله العالی) و فرزندان شهدا، شعار ولایت، کودک رزمنده، فرزند شهید، جشن انقلاب و رزمندگان تهیه شده است که شرکت کنندگان بایستی آن ها را رنگ آمیزی کنند.
وی، ادامه داد: کودکان گروه سنی الی ۱۲ ساله می‌توانند با رنگ آمیزی طرح نقاشی ها و نوشتن جمله ای در مورد دفاع مقدس در این مسابقه شرکت کنند.
امیری، اظهار داشت: متقاضیان شرکت در مسابقه نقاشی دفاع مقدس، می توانند آثار خود را تا تاریخ (۵ مهر) ارسال کنند.
مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت جنوب کرمان، در خصوص نحوه ارسال آثار، عنوان داشت: شرکت کنندگان می توانند اصل نقاشی را به دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان تحویل دهند و یا تصویری از نقاشی گرفته و آن را به کانال martyrs1398 در سروش ارسال کنند.

وی، بیان داشت: به ۱۰ اثر برتر جوایزه ارزنده ای اهدا می شود.

شایان ذکر است؛ مسابقه نقاشی دفاع مقدس به همت کانون تخصصی ایثار و شهادت جنوب کرمان، کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام شهر جیرفت در سطح جنوب کرمان در حال برگزاری است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی