فرماندار آستارا: بعد از ناکامی های مکرر بدخواهان نظام و کشور، ناگزیر به جنگ اقتصادی رو آوردند


فرماندار آستارا: بعد از ناکامی های مکرر بدخواهان نظام و کشور، ناگزیر به جنگ اقتصادی رو آوردند

شفقنا- فرماندار آستارا گفت: محدودیتی که امروز استکبار، صهیونیسم و ایالات متحده آمریکا برای رییس جمهور محترم و تیم دیپلماسی در سفر به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل ایجاد کرده است ما را یاد محدودیتی که کفار در صدر اسلام برای مسلمانان و شنیدن صدای حق قرآن ایجاد می کردند، می اندازد. به گزارش شفقنا، فرماندار آستارا […]

فرماندار آستارا: بعد از ناکامی های مکرر بدخواهان نظام و کشور، ناگزیر به جنگ اقتصادی رو آوردند

شفقنا- فرماندار آستارا گفت: محدودیتی که امروز استکبار، صهیونیسم و ایالات متحده آمریکا برای رییس جمهور محترم و تیم دیپلماسی در سفر به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل ایجاد کرده است ما را یاد محدودیتی که کفار در صدر اسلام برای مسلمانان و شنیدن صدای حق قرآن ایجاد می کردند، می اندازد.

به گزارش شفقنا، فرماندار آستارا روز چهارشنبه سوم مهرماه سال جاری در حضور آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و در مراسم گرامیداشت یادو خاطره ۱۶۶ شهید شهرستان آستارا اظهار داشت: محدودیتی که امروز استکبار، صهیونیسم وایالات متحده آمریکا برای رییس جمهور محترم و تیم دیپلماسی در سفر به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل ایجاد کرده است ما را یاد محدودیتی که کفار در صدر اسلام برای مسلمانان و شنیدن صدای حق قرآن ایجاد می کردند می اندازد.

حسن رستم زاد ادامه داد: در صدر اسلام کفار می دانستند قرآن حق و معجزه پیامبر(ص) است و حتی شنیدن صدای صوت آسمانی قرآن ممکن است مردم را دچار شک و تردیدکند و به اسلام روی بیاورند بنابراین با حیله های شیطانی اعلام کردند که مردم مکه پنبه در گوش فرو کنند تا صوت کلام الله را نشوند زیرا ممکن است به واسطه این صوت به حقانیت قران و اسلام پی ببرند.

رستم زاد یادآورشد: چندسال پس از آن اتفاقات و هجرت پیامبر از مکه به مدینه، رسول خدا(ص) و اصحابش مکه را بدون کوچکترین جنگ و خونریزی فتح کردند و این فتح المبین نتیجه حقانیت، صلح طلبی و ذات و فطرت اسلام و پیمان شکنی و عدم پایبندی کفار به قراردادها، عهدنامه ها و بدتینتی های کفار بود.

فرماندار آستارا افزود: امروز هم با مراجعه به تاریخ می بینیم نتیجه برخورد ایالات متحده آمریکا و صهیونیزم جهانی با ایران ،رییس جمهور و تیم دیپلماسی کشورمان،همان محدودیتی است که کفار در طول تاریخ برای اسلام و مسلمانان ایجاد کردند و پایان این رفتارهای آنان، مشابه همان وقایع تاریخی است که بی تردید برای اسلام، مسلمانان و ایران عزیزمان درخشان و پیروزی خواهد بود.

فرماندار آستارا اضافه کرد: امروز شاهد آنیم که دشمن در عمر چهل ساله ی انقلاب، جنگ را بر ما تحمیل کرد اما ما با توکل بر خدا و اراده جوانانمان جانانه از کشور دفاع کردیم و بدون اینکه حتی یک وجب از خاک مقدس کشورمان را از دست بدهیم در این جنگ نابرابر پیروز شدیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: بعد از ناکامی های مکرر بدخواهان نظام و کشور، آنان ناگزیر به جنگ اقتصادی رو آوردند تا بتوانند نظام و مملکت را تسلیم کنند که به حول قوه الهی، رهنمود های مقام معظم رهبری و تلاش های انجام گرفته، همه دولتها زحمت کشیدند تا دشمن موفق به این خرابکاری ها نگردد و وعده ای خداوند مبنی بر پیروزی حق ، پس ما به پیروزی خواهیم رسید.

فرماندار خطاب به حضار ادامه داد: در رهنمودهای مقام معظم رهبری، بحث عزت،حکمت و مصلحت، چه در حوزه داخلی و چه در حوزه خارجی مطرح بود و استحضار دارید دولت نیز با نصب العین نمودن همین فرامین، توانست با مقاومت حداکثری در پافشاری بر مواضع ملت ایران مصمم باشد.

رستم زاد یادآور شد، استکبار جهانی، مانند کفار صدر اسلام تلاش نمودند اجازه برگزاری جلسه در مقر سازمان ملل متحد را به کشور ما ندهند اما کسانی بودند که همان پنبه های معروف را از گوش بیرون آوردند تا حقانیت اسلام را بشنوند و این حاصل همان سه اصل عزت پروری، حکمت دوستی و مصلحت اندیشی است که مقام معظم رهبری بیان فرمودند و دولت برآن پافشاری نمود و در اجرا بکاربست که کار به بهترین شکل ممکن انجام شود و در انتها تمام روسای جمهور و اکثر سران کشورها با رییس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

در پایان فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا خطاب به نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان اعلام نمود: ضمن تشکر مجدد از تشریف فرمایی جنابعالی و فضای بسیار خوبی که در شهرستان به خاطر رهنمودهای جنابعالی ایجاد شده است، به همراه مدیران محترم، همه امکانات خویش را به کار خواهندگرفت تا با تمام تهدید ها در حوزه رفع مشکلات مردم مقابله گردد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟