مسئول بسیج نیروی دریای سپاه پاسداران، گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در اوج خود قرار دارد و کشور ما مقتدرتر از قبل در حال حرکت است.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ علی علی نژاد مسئول بسیج نیروی دریای سپاه پاسداران در همایش تجلیل از جانبازان و رزمندگان شهرستان میناب، گفت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدانی باشیم که در راه دفاع از حق علیه باطل جان فشانی کردند.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ ایران و عراق صدام توهم زده شده بود عنوان کرد: بیش از 80 کشور به صورت مستقیم در دوران جنگ تحمیلی صدام را برای جنگ علیه ایران یاری می کردند اما با تمام این اوصاف نظام شکوهمند جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد.

سرهنگ علی نژاد اظهار کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در اوج خود قرار دارد و کشور ما مقتدر تر از قبل در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه دنیا بداند آینده در دست ما خواهد بود، گفت: ایران از توانمندی های بسیار بالایی برخوردار است و ما در خلیج فارس اجازه ورود دشمنان و تعرض به وجبی از خاک کشورمان را نخواهیم داد.

مسئول بسیج نیروی دریای سپاه پاسداران، افزود: مسئولان ما باید بدانند که باید راه شهدا و رزمندگان را ادامه دهند و وارد شدن به هر مذاکره ای برای ما خیانت و سم است.

وی در پایان با بیان اینکه کلید رفع مشکلات اقتصادی در دست جوانان است، گفت: رمز موفقیت ملت ما اعتماد به جوانان این مرز و بوم است که با حضورشان در دوران جنگ، اقتدار و عزت کشور ایران، را به جهانیان اثبات کرده اند.