سخنرانی رئیس‌جمهوری در سازمان ملل دفاع از عزت جمهوری اسلامی بود


سخنرانی رئیس‌جمهوری در سازمان ملل دفاع از عزت جمهوری اسلامی بود

گنبدکاووس – ایرنا – امام جمعه کلاله با اشاره به سخنرانی رئیس جمهوری کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: حسن روحانی در این سخنرانی در برابر دشمنان، جایگاه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با تقدیر از سخنرانی رئیس جمهوری در نیویورک، تصریح کرد: در برابر توطئه های استکبار جهانی باید اینگونه عمل کرد.

امام جمعه کلاله با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس، اظهار داشت: مردم ایران به برکت خون شهیدان و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، از نعمت امنیت و آرامش در عرصه های مختلف زندگی برخوردارند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان ما با حمایت و پشتیبانی قشرهای مختلف ایران ، ضمن دفاع از آرمان‌ها و عزت انقلاب اسلامی، اجازه ندادند ذره ای از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار گیرد.

سخنرانی رئیس‌جمهوری در سازمان ملل دفاع از عزت جمهوری اسلامی بود

مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای کلاله با شرکت فرماندار، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه های اجرایی و جمعی از قشرهای مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

/۱۸۶۰/۷۴۷۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان