گلزار شهدای ورامین گلباران شد


گلزار شهدای ورامین گلباران شد

تهران- ایرنا- همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای ورامین توسط مردم و مسئولان این شهرستان گلباران شد.

به گزارش ایرنا، مردم و مسئولان شهرستان ورامین روز پنجشنبه همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور در گلزار شهدای گمنام و گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس سید فتح الله، ضمن گلباران قبور شهدا، بر ادامه حرکت در مسیر آنان تأکید کردند.
مسئولان شهرستان ورامین با قرائت فاتحه و نثار گل به مزار شهدا، عهد کردند که به حرمت خون شهیدان که ضامن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به مردم فروگذار نکنند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز به برکت خون شهیدان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی نظیر برخوردار است و همگان وظیفه دارند تا با حرکت در مسیر شهدا، عزت و اقتدار ایران اسلامی را حفظ کنند.
سیداصغر تقوی افزود: درشرایطی که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با تبلیغات منفی، واقعیت های دوران هشت سال دفاع مقدس را تحریف کنند، یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت می تواند این توطئه را خنثی کند.
وی تصریح کرد: شهدا بزرگترین سرمایه معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ضامن عزت و اقتدار نظام بوده و نهادینه کردن آن در جامعه از ضرورت‌هاست.
۳۱ شهریور تا ۷ مهر، هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد