هلال‌احمر خراسان شمالی کاروان سلامت به خراسان جنوبی اعزام کرد 


هلال‌احمر خراسان شمالی کاروان سلامت به خراسان جنوبی اعزام کرد 

بجنورد- ایرنا- کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی روز پنجشنبه به منطقه «درمیان»  استان خراسان جنوبی اعزام شد و در قالب طرح نذر آب 2 آغاز به کار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاروان این جمعیت در قالب ۳۵ نفر شامل پزشک، پرستار و سایر عوامل اجرایی است که تا شنبه، ۶ مهرماه در منطقه حضور دارند.

محسن نجات گفت: این کاروان شامل ۲ پزشک فوق تخصص، سه پزشک متخصص، یک متخصص زنان، ۲ پزشک عمومی، هشت پیراپزشک و یک دندان پزشک است و قرار است دارو به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به نیازمندان ارائه شود.

نذر آب ۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به اجرای طرح ملی «نذر آب ۲ » اشاره کرد و افزود: طرح ملی نذر آب با رویکرد تامین آب سالم آشامیدن، احیای قنات ها و چاه‌ها، انجام می شود و کاروان سلامت هم در قالب این طرح اجرا می شود که شامل خدمات درمان، ویزیت رایگان و جراحی محدود و نیز اقدامات بهداشت روان و بهداشت محیط است.

براساس این گزارش، نذر آب ۲، با هدف رسیدگی به مناطق دچار خشکسالی چهار استان خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان از سوی جمعیت هلال احمر کشور در حال اجرا است.

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن